סולשיאר ביקש לרכוש שלושה פורטוגלים ב-250 מיליון ליש"ט

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | AFP

התקשורת האנגלית מדווחת פה אחד כי הנורבגי טרם עודכן על ידי יונייטד באשר לעונה הבאה, אך ב"מירור" נטען כי המנג'ר העביר רשימת רכש שכוללת בנוסף לראביו וקוליבאלי גם את ז'ואאו פליקס, רובן דיאס וברונו פרננדס

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הולכת בכל הכוח על השוק הפורטוגלי, כך מדווח הבוקר (ראשון) ב"מירור". המנג'ר הזמני אולה גונאר סולשיאר אמור להתמנות בקרוב באופן קבוע ועל פי ידיעות בממלכה בימים האחרונים כבר העביר רשימת רכש לעונה הבאה, כשהבוקר נחשף שבין שאר כוכבים כוללת גם שלושה צעירים המשחקים בפורטוגל ונחשבים לכאלה שתוך מספר שנים יהיו שחקני מפתח.

הראשון והשם המוכר ביותר הוא ז'ואאו פליקס בן ה-19 של בניפקה, שמכונה "היורש של כריסטיאנו רונאלדו" ויחד איתו עשוי לעבור גם חברו לבנפיקה, הבלם בן ה-21 רובן דיאס. כמו כן סולשיאר מעוניין בקשר ברונו פרננדס בן ה-24 מספורטינג.
.

ליונייטד ברור שיהיו לה מתחרים על שלושת השחקנים, שעשויים לעלות יחד 250 מיליון ליש"ט. שלושתם שחקנים בינלאומיים ובהם מעוניינים גם מועדוני פאר אחרים כמו מנצ'סטר סיטי, ברצלונה וריאל מדריד. לפליקס יש סעיף שחרור על סך 105 מיליון ליש"ט, דיאס יוכל לעזוב תמורת 50 מיליון ליש"ט ולפרננדס סעיף שחרור על סך 95 מיליון ליש"ט. ברור לכולם שיהיה קשה ליונייטד לשים את היד על שלושתם ושמדבר בסכום כסף גבוה במיוחד, אבל סולשיאר רוצה להשאיר את כל האופציות פתוחות בקשר לרכש.


ז'ואאו פליקס. אחד השמות החמים באירופה (Gettyimages)

כעת יהיה מעניין לראות אם מנכ"ל המועדון, אד וודוורד, ישאיר את סולשיאר ויצרף למועדון את השחקנים שביקש, בשונה ממה שהיה מול ז'וזה מוריניו שהתלונן לא אחת שהעביר למנכ"ל את השחקנים שהוא רוצה הרבה לפני קיץ 2018, ושלמרות זאת אף אחד מהם לא צורף. ברשימה של סולשיאר גם מופיעים שמות מוכרים יותר כמו אדריאן ראביו שמסיים חוזה בפריז סן ז'רמן ויוכל להגיע בחינם וכן בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, עליו דורשים סכום מטורף של 175 מיליון יורו (150 מיליון ליש"ט). באיטליה דווח במקביל שאלן הברזילאי אמור לעבור לפריז סן ז'רמן תמורת 75 מיליון יורו, כך שנאפולי תדחה הצעות בסדר גודל של 110 מיליון יורו על קוליבאלי לאור העובדה שקופתה תתעשר משמעותית גם כך.

במקביל לכל הספקולציות, בפועל עיתוני אנגליה מבהירים פה אחד שסולשיאר וצוותו לא שמעו דבר וכי הם עדיין לא יודעים אם יישארו גם בעונה הבאה, למרות שניצחו 14 מ-19 משחקיהם הראשונים ובליגת האלופות הדיחו את פ.ס.ז' בדרך למפגש מול ברצלונה ברבע הגמר. עוזרו של סולשיאר, מייק פילאן, אמר שלא שמעו מילה מההנהלה עד כה: "לא התקבלו עדיין החלטות", טען.

שחקני עבר הביעו דעתם והבהירו שסולשיאר צריך לקבל את התפקיד באופן קבוע, ביניהם גורדון סטראכן, מאמן סקוטלנד בעבר ששיחק שלוש שנים תחת אלכס פרגוסון: "יש כאלה הטוענים שסולשיאר הוא לא המאמן הכי טוב בעולם, אבל אל תשכחו שפרגוסון התחיל כמוהו וגם הוא לא היה המאמן הכי טוב כשהגיע לאולד טראפורד. אני מבין שסולשיאר מתייעץ הרבה עם פרגי, מקבל ממנו עצות איך זה להתנהל כמנג'ר. זה לא חייב להיות רק על טקטיקות או איך לשחק במשחק נתון. אלה עצות כלליות שפרגי עצמו קיבל ממאט באזבי כשהגיע ליונייטד"


סולשיאר. צפוי להמשיך, אבל באנגליה לא ממהרים להצהיר זאת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי