גווארדיולה: "נגיע למשחק כמו מכונה", ז'סוס יחליף את אגוארו

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס
פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס | AFP

מאמן הסיטיזנס יאלץ להסתדר ללא מלך השערים של הפרמיירליג נגד קרדיף אחרי שהארגנטינאי לא התאמן יומיים (רביעי, 21:35 בספורט2). סארי לקראת ברייטון: "מבין את האוהדים, אבל אנחנו לא כאלה גרועים"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תנסה לחזור מחר (רביעי) למקום הראשון בפרמיירליג כשתארח מחר באיתיחד את קרדיף שנמצאת מחתחת לקו האדום. טוטנהאם תחנוך את האצטדיון החדש שלה במשחק מול קריסטל פאלאס וברייטון תגיע לסמפורד ברידג' למפגש עם צ'לסי.


מנצ'סטר סיטי – קרדיף (רביעי, 21:35 בספורט2)
מאמן האלופה פפ גווארדיולה יצטרך להסתדר מחר בלי סרחיו אגוארו הפצוע, ואמר כי הוא מקווה שהחלוץ הארגנטינאי יהיה כשיר למשחק בליגת האלופות נגד טוטנהאם בשבוע הבא. "הוא לא התאמן יומיים ולא ישחק מחר", אמר המנג'ר. אגוארו הוא מלך שערי הליגה עם 19 כיבושים וגווארדיולה אמר שגבריאל ז'סוס יפתח במקומו. הבלם וינסנט קומפני חזר לכשירות אחרי חודש של היעדרות.


בקרדיף עדיין כועסים על החלטות השיפוט נגדם בהפסד לצ'לסי 2:1. קרדיף הובילה 0:1, ושער השוויון של ססאר אספיליקווטה אושר למרות נבדל ברור. מנג'ר קרדיף ניל וורנוק כעס מאוד על השיפוט עד כדי כך שהוא איים כי יעלה עם שחקני האקדמיה נגד סיטי כדי להרוס את חגיגת הריצה לאליפות: "אני בטח אשחק עם שחקני האקדמיה עד גיל 23 מול סיטי כי זה לא משנה מי אתה מעלה למגרש".



פפ גווארדיולה עם סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס (AFP)


"זה משנה מי מחזיק את הדגל ביד ולמי יש משרוקית", טען וורנוק. עם זאת, קשה להאמין שיוציא את האיום לפועל. במשחק הראשון בין הקבוצות ניצחה סיטי בקרדיף 0:5. וורנוק מסתכן בהטלת קנס עליו, אחרי שמיק מקארת'י שהיה מנג'ר וולבס ב-2010, רצה לתת מנוחה לשחקניו ועלה עם עשרה שינויים בהרכב נגד יונייטד ונקנס ב-25 אלף ליש"ט.


לסיטיזנס יש שבעה ימים קריטים להמשך. המשחק מחר מול קרדיף בליגה, בשבת היא תשחק בגביע האנגלי נגד ברייטון בוומבלי, וב-9 באפריל היא תתארח אצל טוטנהאם במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות. גווארדיולה הודה: "אנחנו מנסים להשיג משהו קשה מאוד להשגה. זכינו כבר בשני תארים השנה ואנחנו נלחמים על עוד שלושה נוספים".


"נגיע למשחק עם קרדיף כמו מכונה. אנחנו לא מתכננים דבר מעבר למשחק הקרוב, מניסיוני זו הדרך הטובה ביותר. קרדיף לא תעשה לנו הנחות". על הניצחון של ליברפול בדקה האחרונה אמר פפ: "ידענו שזה הולך להיות קשה".


טוטנהאם – קריסטל פאלאס (רביעי, 21:30 בספורט1)
חגיגה ענקית באצטדיון החדש "טוטנהאם הוטספר סטאדיום". זהו המשחק הראשון של הקבוצה הבוגרת במגרש שעלותו נאמדת בכ-850 מיליון ליש"ט ובו 62 אלף מקומות. טוטנהאם תגיע למשחק עם רצף רע מאוד של חמישה משחקים ללא ניצחון בפרמיירליג ותקווה לנצל את המגרש החדש כדי להתאושש מההלם אחרי ההפסד 2:1 בדקה ה-90 לליברפול באנפילד.


Wednesday 3 April #SpursAreHomepic.twitter.com/kBNqmpJ16o

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) 2 באפריל 2019


אריק דייר, הארי ווינקס וסרג' אורייר יחמיצו את המשחק ההיסטורי בגלל פציעות. הבלם מאמדו סאקו הוא היחיד שפצוע בפאלאס. טוטנהאם יודעת שבשישה שבועות היא הגיעה ממצב של סיכוי לרוץ לאליפות, לחשש שלא ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות.


לא בטוח בכלל שטוטנהאם תנצח כי לפי הסטטיסטיקה, מתוך ארבע קבוצות שעברו לאצטדיון חדש באנגליה רק ווסטהאם ניצחה במשחק הראשון שלה בבית. פאלאס תגיע בלי לחץ לאחר שכמעט הבטיחה את הישארותה והלחץ יהיה על התרנגולים ששיחקו טוב נגד ליברפול ויצאו עם הפסד כואב במיוחד.


מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, הגדיר את המלחמה על שני הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות כ"מיני ליגה" בגלל הצפיפות בין ארבעת הקבוצות בטבלה: ארסנל, טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי.


צ'לסי – ברייטון (רביעי, 21:35 בספורט3)
הבלוז רוצים לרשום ניצחון שני רצוף בליגה כשגם הם כאמור נמצאים חזק בקרב על הכרטיס לליגת האלופות. ברייטון עשויה לשמור על הרגליים בכדי להגיע בשיאה למשחק חצי גמר הגביע האנגלי בשבת נגד מנצ'סטר סיטי, אבל היא מרוחקת רק חמש נקודות מהקו האדום כך שמסוכן מדי מבחינתה לא להתאמץ.


Tune in for Maurizio Sarri's #CHEBHA press conference at 1.30pm (UK) today!

https://t.co/zhGX5RrZrE

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 2 באפריל 2019


מאמן צ'לסי מאוריציו סארי, דיבר על הקריאות של האוהדים נגדו: "אני לא שמח, אבל גם לא מודאג. מבין את התסכול שלהם, אך אנו לא כאלה גרועים. ניצחנו השנה 33 משחקים וחוץ ממנצ'סטר סיטי אף אחד לא ניצח יותר מאיתנו בכל המסגרות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי