באנגליה מזהירים: "ירח הדבש של סולשיאר ויונייטד הסתיים"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

אחרי ההפסד השני לוולבס תוך 17 יום, בממלכה ממהרים להספיד את העונה של מנצ'סטר יונייטד. המאמן הנורבגי: "צריך להרים את הראש ולהמשיך, אין מקום לטעויות". וולבס ניצחה או סיימה בתיקו נגד כל אחת מהגדולות

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד חזרה לשגרה של עידן ז'וזה מוריניו, מסתבר, אחרי הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. אולה גונאר סולשיאר צריך להתעורר, כיוון שנראה כאילו מאז שקיבל את הג'וב באופן קבוע השחקנים חזרו לאחור ביכולת המשחק שלהם.


וולבס ניצחה אותם אתמול (שלישי) 1:2 והמשיכה עונה מדהימה בה ניצחה או סיימה בתיקו נגד כל שש הגדולות. השחקנים של המנג'ר נונו גם השיגו ניצחון שני על יונייטד תוך פחות מחודש, אחרי שהדיחו אותם גם מהגביע האנגלי. "דיילי מייל" כתב: "הזאבים נשכו שוב". ניצחון של יונייטד היה מעלה אותם למקום השלישי ומוריד את טוטנהאם לחמישי. העיתון "סאן" כתב: "ירח הדבש של סולשיאר הסתיים סופית במוליניו".


"מירור" כתב שיונייטד הרגישה קטנה ("סמול") אחרי השער העצמי של כריס סמולינג. בעיתון נכתב שהסיכויים של יונייטד לסיים בין ארבע הגדולות חטפו מהלומה אחרי הפסד שני לוולבס בתוך 17 יום. יונייטד נראתה רע למרות שהוליכה משער בכורה בקבוצה של סקוט מקטומיניי, אבל דיוגו ז'וטה ועצמי של סמולינג הפכו את התוצאה. הרחקת אשלי יאנג (השופט מייק דין שלף את האדום המאה שלו בקריירה) היתה כנראה עוד סיבה להפסד, ופול פוגבה נראה רע משחק שני ברציפות עם ציון של 5.5 ב"דיילי מייל".


בתקשורת האנגלית העלו את הסברה שהדיבורים על מעבר לריאל מדריד הזיקו לו. כעת וולבס מחכה לחצי גמר הגביע האנגלי נגד ווטפורד בוומבלי ביום ראשון (17:50, שידור ישיר בספורט2) ואם תשחק כמו נגד יונייטד יהיה לה סיכוי לעלות לגמר ואולי להניף גביע לראשונה מאז 1980.


.@McTominay10 spoke to #MUTV about tonight's game and his first goal for the club. #MUFCpic.twitter.com/sqE6mWT6kT

— Manchester United (@ManUtd) 2 באפריל 2019


סולשיאר הודה בסיום שיונייטד שיחקה רע יחסית, אבל גם החמיצה מצבים של שערים בטוחים. "צריך להרים את הראש, לנער את האבק מעלינו ולהמשיך הלאה. עשינו יותר ממה שצריך כדי לנצח כי הגענו למצבי כיבוש והחמצנו מקרוב או שרוי פטריסיו הדף בצורה מבריקה. לעומתם ספגנו שערים מטעויות טיפשיות, אבל מעכשיו אין לנו מקום לטעות אחת קטנה עד סיום העונה". יונייטד בעטה 19 פעמים לשער, כך ששוער נבחרת פורטוגל פטריסיו נבחר גם על ידי סולשיאר למצטיין במשחק. "לסקוטי היה עוד מצב לכבוש ופטריסיו הציל נהדר. ספרתי לפחות שלוש ארבע הצלות נהדרות שלו", אמר.


מנג'ר וולבס נונו יכול רק להצטער שקבוצתו לא משחקת באותו קצב מול הקטנות, אחרת היה מתחרה על כרטיס לליגת האלופות, אבל הוא מסתפק במה שיש: "לילה גדול של כדורגל עבורנו. מה אני יכול לבקש יותר מזה? ידענו שיונייטד קבוצה גדולה ואם יכבשו נגדנו עוד שער זה אבוד. לכן גם לא נתתי מנוחה לכוכבים למרות המשחק בגביע". הסגל שלו העונה היה מצומצם, כי הוא פתח רק עם 18 שחקנים במהלך העונה במשחקי הליגה ולא נתן צ'אנס לכל הסגל.


MIRROR SPORT: Feeling Small #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/l6E7iISsTy

— Neil Henderson (@hendopolis) 2 באפריל 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי