מאנה: "אין דבר שלא אפשרי, ננסה לזכות בליגה ובאלופות"

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

המחזור ה-33 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר ביום שישי, כשליברפול תתארח אצל סאות'המפטון (22:00, ישיר בספורט2). הסנגלי שהגיע לאנפילד מהקדושים התראיין: "כולם במוטיבציית שיא לזכות בתארים". ואן דייק כשיר ויפתח

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
המחזור ה-33 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר מחר (שישי), כאשר הנדנדה בפסגה תוכל להימשך אם ליברפול תנצח בחוץ את סאות'המפטון (החל מ-21:50, ישיר בספורט2), ובכך תעקוף את מנצ'סטר סיטי בשתי נקודות – האלופה והמוליכה לא תשחק השבוע בשל השתתפותה במשחקי הגביע, כך ששוב תמצא את עצמה עם משחק פחות לעומת המייטירדס, השאלה רק אם ביתרון או שלא.


ביום ראשון האחרון ליברפול ניצחה את טוטנהאם בביתה 1:2 משער עצמי של טובי אלדרווירלד בתוספת הזמן והצילה לעצמה את חלום הזכייה באליפות, תואר שלא השיגה מאז 1989/90, אבל "הקדושים" מציגים שיפור אדיר בשבועות האחרונים, מאז נחת המנג'ר ראלף האוזנטל במקומו של מארק יוז שפוטר: גברה בביתה 0:2 על פולהאם, הפסידה 3:2 למנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד במשחק דרמטי, גברה בביתה 1:2 על טוטנהאם וניצחה בשבת 0:1 את ברייטון בחוץ, תוצאות שאפשרו לה לפתוח פער של חמש נקודות מקרדיף שמתחת לקו האדום.


המארחת תחסר את דני אינגס, מכוכבי הקבוצה שלא יכול ליטול חלק במשחק לאור העובדה שהוא מושאל מליברפול, אולם שיין לונג שב לאימונים ועשוי לפתוח במקומו. גם מריו למינה ייעדר ככל הנראה אחרי שהתאושש מפציעה, אולם עדיין זקוק למספר ימים של אימונים וחזרה לכשירות.



סלאח נוגח, זה הפך לשער עצמי אומלל וניצחון על טוטנהאם (Gettyimages)


ובחזרה לליברפול: מוחמד סלאח לא הבקיע כבר כחודשיים, שבעה משחקים ברציפות, אבל אחרי שהיה מעורב במהלך שהוביל לשער הניצחון על טוטנהאם, המנג'ר יורגן קלופ מקווה לראות אותו חוזר להרעיד את הרשת והביע בכוכב המצרי אמון מלא לקראת המשחק, כשגם סאדיו מאנה – שהגיע מסאות'המפטון – יקווה להמשיך בכושרו האדיר, אחרי שנגד התרנגולים ביום ראשון החמיץ הזמנות להמשיך את רצף הכיבושים. וירג'יל ואן דייק שנפגע במשחק האחרון כשיר ויפתח כרגיל.


"כל אוהד, כל שחקן, כולם במוטיבציית שיא כי יש לנו מטרה אחת – לזכות בתארים. אנחנו בשתי תחרויות שונות, בליגה ובליגת האלופות, ואנחנו רוצים לזכות בשתיהן ונעשה את הכל בשביל זה", אמר מאנה לאתר הרשמי לאחר שנבחר לשחקן החודש של המועדון, "אנחנו יודעים שלא יהיה קל, אבל אין דבר שלא אפשרי".

'We are in two different competitions and we want to win all of them. We are going to give everything together to get it.'

— Liverpool FC (@LFC) April 4, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי