הסוכן של לוקאקו: "הוא ישמח לשחק בליגה האיטלקית"

רומולו לוקאקו
רומולו לוקאקו | Gettyimages

החלוץ הבלגי של מנצ'סטר יונייטד אמנם נמצא תחת חוזה והוא כלול בתוכניות של סולשיאר לעונה הבאה, אך סוכנו פדריקו פסטורלו רמז כי העתיד לגמרי פתוח: "רומלו הוא אדם שאוהב להכיר תרבויות אחרות, כדורגל אחר"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

למרות שרומלו לוקאקו חתום במנצ'סטר יונייטד עד 2022, והוא נמצא בתוכניות של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, הסוכן של החלוץ הבלגי, פדריקו פסטורלו, גילה כי השחקן של השדים האדומים "יאהב" לשחק בליגה האיטלקית.

שמו של לוקאקו, שכבש העונה 15 שערים במדי יונייטד והיה בעבר מיוצג על ידי מינו ראיולה, כבר נקשר בעבר לא פעם עם מעבר ליובנטוס, כשגם אינטר עשויה להיות אופציה מעניינת עבורו ותצטרף למירוץ אחריו אם בסופו של דבר תחליט לוותר על הכוכב שלה מאורו איקרדי.

"כרגע הוא מאוד ממוקד בסיום העונה של הפרמיירליג. המאבק על המקום השלישי והרביעי באנגליה שמוביל לליגת האלופות צמוד מאוד, אז בואו נראה מה יקרה בעתיד בסוף העונה", אמר פסטורלו ל"סקיי ספורט" והמשיך: "זו העונה השנייה שלו במנצ'סטר יונייטד ועדיין יש לו עוד שלוש שנים עד לתום החוזה, אבל הוא אדם שאוהב גם להכיר תרבויות אחרות, כדורגל אחר".


רומלו לוקאקו. יעזוב את הפרמיירליג לטובת הליגה האיטלקית? (Gettyimages)

"רומלו אוהב את איטליה. כשהיה ילד הוא עקב ברצינות אחרי הליגה האיטלקית. כולם מסכימים היום שהפרמיירליג היא הטובה ביותר, אבל לפני שנים הסרייה A הייתה הטובה ביותר והיא הייתה החלום של כל הכדורגלנים הצעירים".

"לוקאקו יכול לראות את עצמו משחק בקריירה במדינות שונות, כי הוא רוצה לזכות בכמה גביעים ולהוכיח את עצמו. שיוכל לספר לילדיו 'זכיתי שם וניצחתי שם וגם שם, והייתי שחקן מצוין בכמה ליגות גדולות'. אז בואו נראה, העתיד באמת פתוח, אבל כרגע, אנחנו לא מדברים על זה כי אנחנו ממש במאני טיים של העונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי