צפו: ניוקאסל הפסידה 1:0 לפאלאס, וארדי כיכב ב-1:4 של לסטר

שחקני לסטר חוגגים
שחקני לסטר חוגגים | Gettyimages

מחזור 33 בפרמיירליג: קרב התחתית הסתיים בניצחון האורחים על קבוצתו של רפא בניטס. חלוץ השועלים כבש צמד ברביעייה על נועלת הטבלה האדרספילד שכבר נשרה לצ'מפיונשיפ. 1:3 מרשים לברנלי בחוץ על בורנמות

קבוצות: ניוקאסל לסטר
(גודל טקסט)

אחרי שנפתח ביום שישי עם ניצחון ליברפול בחוץ על סאותהמפטון 1:3, המחזור ה-33 בפרמיירליג נמשך היום עם שלושה משחקים. בורנמות אירחה את ברנלי, האורחת ניצחה 1:3, האדרספילד שכבר ירדה מהפרמיירליג, פגשה בביתה את לסטר והפסידה 4:1, ניוקאסל אירחה את קריסטל פאלאס לקרב תחתית ונוצחה 1:0.

בורנמות – ברנלי 3:1
בורנמות עלתה ליתרון 0:1 בדקה הרביעית משער עצמי של אשלי בארנס, אבל אז היו אלה האורחים שעשו ככל העולה על רוחם: כריס ווד השווה בדקה ה-18. אשלי ווסטווד השלים מהפך מהיר בדקה ה-20 כשקבע 1:2 לברנלי ובדקה ה-56 החזיר בארנס לקבוצתו אחרי השער העצמי המוקדם שכבש, כשהעלה את ברנלי ל-1:3 וחתם את תוצאת המשחק.

האדרספילד – לסטר 4:1
לסטר יצאה למשחק חוץ אצל נועלת הטבלה שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ ושבה הביתה עם מלוא שלוש הנקודות. יורי טילמנס העלה את לסטר ליתרון 0:1 בדקה ה-24. לסטר פתחה בסערה את המחצית השנייה ובדקה ה-48 קבע ג'יימי וארדי 0:2. חלפו רק שלוש דקות והאדרספילד צימקה ל-2:1 משער של ארון מוי בכדור עונשין מ-11 מטרים, אבל ג'יימס מדיסון כבש את השער השלישי ללסטר בדקה ה-79 מבעיטה חופשית נפלאה אחרי שוארדי הוכשל והאחרון גם השלים את ניצחונה של לסטר כשקבע 1:4 בפנדל מוצלח בדקה ה-84.


רפא בניטס. הפסד ביתי צורב (gettyimages)

ניוקאסל – קריסל פאלאס 1:0
לוקה מיליבויביץ', מי אם לא הוא, שער יקר לזכות האורחים בכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-82 אחרי שווילפריד זאהה היתל בהגנת המגפייז והוכשל. מנג'ר ניוקאסל, רפא בניטס, שקיווה לנצל את הביתיות בקרב התחתית, ספג הפסד צורב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי