גווארדיולה: "אף קבוצה לא יכולה לנצח בכל משחק 0:5"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס ליכולת הפושרת בניצחון על ברייטון בגביע: "גם כשיונייטד זכתה בטרבל לא כל המשחקים שלה היו מושלמים". על הניצחון של ליברפול: "אולי עבורם זה טוב, אך ההשפעה עלינו היא אפסית"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי לא הבריקה אתמול (שבת) כשניצחה 0:1 את ברייטון בחצי גמר הגביע האנגלי, אבל השלימה את המשימה כשעלתה לגמר, והיא עדיין בדרך לארבעה תארים העונה, הישג שאף קבוצה אנגלית לא רשמה בעבר. ב"מייל און סאנדיי" נכתב שהמשחק אמש לא מהווה דוגמה להצגות של סיטי העונה.


גבריאל ז'סוס כבש את שער הניצחון היקר כבר בדקה הרביעית, אבל הסיפור של המשחק היה קייל ווקר שאיבד את הראש ונגח בשחקן האירני של ברייטון עלירזה ג'הנבאחש שדחף אותו לפני כן מחוץ לקווים. פפ גווארדיולה החליף אותו במחצית מחשש שיורחק עם צהוב שני. אנטוני נוקהארט נבחר לשחקן המצטיין. המשחק התקיים מול יציעים חצי ריקים בוומבלי, אחרי שאוהדי הסיטיזנס רכשו רק 28,500 כרטיסים.


המאמן פפ גווארדיולה היה מרוצה מהניצחון והעלייה לגמר, אבל התייחס יותר לעבודה שליברפול שוב עלתה למקום הראשון בשישי עם ניצחון 1:3 על סאות'המפטון. פפ נשאל על ההשפעה הפסיכולוגית שיש לניצחונות של ליברפול על סיטי, שמפגרת בשתי נקודות אחרי המייטירדס, אבל עם משחק חסר: "ההשפעה עלינו היא אפסית. אולי עבורם זה טוב, אבל זה לא משפיע עלינו. אני יודע שליברפול הולכת לנצח את כל המשחקים שנשארו לה ולכן כדי להיות אלופים אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים".



פפ גווארדיולה. "כשאנחנו מנצחים, לא אכפת לי בדיוק מה התוצאה" (AFP)


על היכולת הפושרת יחסית של סיטי מול ברייטון אמר פפ: "האם אתם מאמינים שנוכל לשחק 60 משחקים בעונה ולנצח כל פעם 0:5? תראו לי קבוצה אחת שיכולה לעשות את זה. אני לא זוכר שקבוצות אחרות בליגות אחרות עשו את זה ואני יודע שאלכס פרגוסון זכה בטרבל ב-1998/99 ולא כל המשחקים של יונייטד אז היו מושלמים. לא אכפת לי אם אנחנו מנצחים מה בדיוק התוצאה. ננסה להשיג ארבעה תארים העונה למרות שזה כמעט בלתי אפשרי".


פפ גווארדיולה הוא המנג'ר הראשון בפרמיירליג מאז קני דלגליש בעונת 2011/12 שהגיע לשני הגמרים של הגביעים השונים.


2 – Pep Guardiola is the first manager to reach both major domestic English cup finals in the same season since Kenny Dalglish with Liverpool in the 2011-12 campaign. Kings. #MCIBHApic.twitter.com/5GWsOgu5QJ

— OptaJoe (@OptaJoe) 6 באפריל 2019


ראחים סטרלינג טען אחרי המשחק שמנצ'סטר סיטי הוכיחה שיש לה לא רק שחקנים טובים, אלא חבורת לוחמים. החלוץ הוסיף: "ברייטון היו מצוינים. הם עמדו נכון במגרש ועשו לנו בעיות בבעיטות חופשיות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי