סארי רוצה להחתים את קובאצ'יץ' ולהשאיר את היגוואין

מתאו קובאצ'יץ'
מתאו קובאצ'יץ' | Gettyimages

אמנם נאסר על צ'לסי לרכוש שחקנים בחלון הקרוב, אך בבלוז מקווים כי הערעור יתקבל. המנג'ר דיבר על הארגנטינאי שעבר בינואר: "גם סוארס התקשה בליברפול". היחסים עם אמברמוביץ': "מעדיף לדבר עם זולה בגלל האנגלית"

(גודל טקסט)

צ'לסי תיכנס היום (שני) לישורת האחרונה של הריצה לכרטיס הרביעי של ליגת האלופות ולמרות עונה קשה של הפסדים, השפלות ואוהדים שהפנו עורף למנג'ר מאוריציו סארי, עדיין במפתיע יש לבלוז סיכוי לסיים עם כרטיס לאלופות בין השיניים. צעד ראשון יהיה כמובן לנצח את ווסטהאם בסטמפורד ברידג' הלילה (21:55 שידור ישיר בספורט1). הצפיפות בין ארבע קבוצות שכוללות גם את טוטנהאם, ארסנל ויונייטד משאירה את הקבוצה בחיים.

רגע לפני השריקה לפתיחת המשחק פורסם שמאוריציו סארי רוצה להחתים באופן קבוע את מתאו קובאצ'יץ' הקשר הקרואטי המושאל מריאל מדריד. לא ברור עדיין אם סארי יישאר עונה הבאה וגם לא ברור האם צ'לסי יכולה לרכוש שחקנים מושאלים אם יוטל עליה אמברגו של שני חלונות ההעברה מהקיץ הקודם.

הקבוצה ערערה לבית הדין לערעורים בלוזאן ומחכה לתשובה. אם האמברגו יוזז בחלון אחד, תוכל צ'לסי להחתים את הקרואטי שאמור לחזור לריאל מדריד. הוא שיחק עד כה 28 משחקי ליגה, בישל פעמיים לצ'לסי ושיחק בכל המסגרות 42 משחקים.


צ'לסי תנסה להחתים בקיץ את קובאצ'יץ' (Gettyimages)

לפני המשחק עם ווסטהאם אמר סארי: "אני רוצה לנסות להחתים קובאצ'יץ'. הוא רק מושאל כמובן, אבל אני רוצה אותו אצלנו באופן קבוע. בעמדה שלו יש לנו בעיות כי יש לנו רק את ז'ורז'יניו. לדעתי הוא יכול להפוך לשחקן מאוד טוב במרכז הקישור. במשחק האחרון ז'ורז'יניו נגע בכדור 161 פעמים, אבל חשוב לנו לא רק נגיעות אלא גם והלכת הכדור".

סימן שאלה גדול יש גם לגבי האם עתידו של גונסאלו היגוואין בצ'לסי, שאמורה לשלם עליו 36 מיליון ליש"ט ליובנטוס כדי להפוך את ההשאלה שלו לקבועה. באנגליה פורסם שמועדון הלונדוני חידש את התעניינותו ברוברט לבנדובסקי שעשוי לעלות 70 מיליון ליש"ט וסוכנו הוא פיני זהבי.


"גם סוארס התקשה בהתחלה באנגליה". סארי מגן על היגוואין (AFP)

עד כה כבש היגוואין רק שלושה שערים במדי צ'לסי ב-11 משחקים בכל המסגרות. לפני המשחק עם ווסטהאם אמר סארי כי הוא משוכנע שהיגוואין יהיה חלוץ מצוין אם ישאירו אותו בעונה הבאה.

סארי הודה: "המצב לא ברור כרגע עם היגוואין. זה תלוי בצ'לסי וביובנטוס. הוא צריך להשתפר פיזית ומנטלית. אני חושב שאם יישאר שנה שנייה אז תיראו את היגוואין האמיתי. אתם יודעים טוב מאוד שזה קשה להתאקלם בליגה הזאת בחודשים הראשונים. אני זוכר שגם חלוץ מצוין כמו לואיס סוארס התקשה בחודשים הראשונים שלו בליברפול. בחצי העונה הראשונה שלו כבש רק ארבעה שערים, אבל בשנייה 17. לכן אני בטוח שצריך לתת להיגוואין צ'אנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי