דיווח: יונייטד סימנה את יאן אובלק כמחליף לדויד דה חאה

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

סולשיאר מכין חלופות למקרה והשוער הספרדי החתום עד 2020, יעזוב לפריז סן ז'רמן או ריאל מדריד. גם פיקפורד, שוער אברטון ונבחרת אנגליה, הוזכר כמועמד. דייגו קוסטה עשוי לעזוב את אתלטיקו

(גודל טקסט)

לא רק עתידו של פול פוגבה מעסיק את מנצ'סטר יונייטד, אלא גם מצבו של דויד דה חאה. הקבוצה מקווה שיאריך את חוזהו המסתיים ב-2020 אך אף אחד לא יודע האם זה יקרה. היום פורסם בכמה כלי תקשורת באנגליה כי המאמן אולה גונאר סולשיאר כבר מחפש חלופות למקרה והשוער יעזוב לפריז סן ז'רמן או ריאל מדריד. יאן אובלאק, שוער אתלטיקו מדריד, הוא המועמד המועדף על סולשיאר, זאת בהנחה שדה חאה הדורש שכר של 400 אלף יורו לשבוע, לא יקבל את מבוקשו ולא יחתום על חוזה חדש.

אובלאק הוא השוער היקר בעולם היום בצוותא עם מאר אנדרה טר-שטגן. שווי השוק שלהם מוערך במאה מיליון יורו. לסלובני חוזה באתלטיקו עד 2021 וסעיף שחרור בגובה מאה מיליון יורו. כמובן שבאתלטיקו רוצים להאריך את חוזהו, ובמארקה "הספרדי" נכתב בנימה אחרת לפיה הקולוצ'ונרוס מצפים להארכת חוזהו בימים הקרובים כשסעיף השחרור יישאר בעינו.

הבעיה העיקרית עבור השדים האדומים היא שהקבוצה כבר משלמת מעל 500 אלף יורו לשבוע לאלכסיס סאנצ'ס וגם פול פוגבה דורש שכר דומה אם יאריך את חוזהו. ב"אקספרס" נכתב שגם שוער אברטון ונבחרת אנגליה, ג'ורדן פיקפורד, מועמד להחליף את דה חאה. באברטון לא מרוצים מעבירת המשמעת שלו אחרי שהחליף מהלומות בפאב בסנדרלנד לאחר שאוהדי ניוקאסל הקטינו את חברתו וטענו שהיא שמנה.


אובלק. המחליף של דה חאה? (Gettyimages)

ובחזרה לאתלטיקו מדריד, ב"אס" הספרדי נכתב שהחלוץ דייגו קוסטה עשוי שלא להמשיך בקבוצה. הספרדי ספג כרטיס אדום מטופש ביום שבת במהלך ההפסד לברצלונה, מתנדנד בין פציעות ומציג מספרים מאכזבים. הוא שיחק רק ב-21 משחקים מתוך 44 משחקיה של הקבוצה העונה ולקח חלק רק ב-38% מהדקות. מאז שחזר  החלוץ כבש 11 שערים. באוקטובר הקרוב החלוץ יהיה בן 31 ובספרד סיכמו: ההרגשה הכללית היא שהוא כבר נתן את הרגעים הטובים ביותר שלו עבור אתלטיקו והמועדון מחכה להצעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי