דאולופאו: "הפרק שלי בברצלונה נגמר. היא תעבור את יונייטד"

דאולופאו חוגג בגביע האנגלי
דאולופאו חוגג בגביע האנגלי | Gettyimages

הקשר בן ה-25 שגדל בבלאוגרנה רושם את העונה הטובה בקריירה שלו. המטרה הבאה: לשוב לסגל נבחרת ספרד של לואיס אנריקה. לגבי רבע הגמר הוא מייעץ לברצלונה להיזהר מהמתפרצות המהירות של האנגלים

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

רק השנה, בגיל 25 ואחרי תקופות לא ממש מוצלחות באברטון, סביליה, ומילאן, ג'רארד דאולופאו, שגדל בברצלונה, חווה את העונה הטובה בקריירה שלו. הקשר הספרדי היה הגיבור של ווטפורד ביום ראשון כשעלה מהספסל בחצי גמר הגביע האנגלי מול וולבס וכבש צמד היסטורי בדרך למהפך ענק וניצחון 2:3, והפרס יהיה ב-15 במאי: משחק הגמר נגד מנצ'סטר סיטי. הקשר  התראיין ל"מארקה" הספרדי ואמר שהוא חולם לשחק בנבחרת ספרד אבל שהפרק שלו בברצלונה הסתיים. מעבר לכך הוא ניתח את העימות ברבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד.

דאולופאו אמר על העונה בווטפורד: "אני מאוד מרוצה, הכל הולך טוב, גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית. אנחנו חולמים לזכות בגביע האנגלי ולהגיע לאירופה. זה חודש המפתח, אחרת הכל יילך לעזאזל". הספרדי מוסיף: "בקבוצת אמצע טבלה-תחתית אתה לא מקבל הרבה כדורים באיזור המסוכן ואתה צריך לחפש בעצמך את האפשרות לכבוש, להיות חכם ולהתאים את עצמך למאפיינים של הקבוצה".

הקשר כבש העונה עשרה שערים בכל המסגרות, מספרים אליהם הגיע רק בקבוצת המילואים של ברצלונה, בה שיחק בין 2011 ו-2013. תתפלאו, אבל דאולופאו לא חושב על חזרה לברצלונה: "השלב שלי בברצלונה נגמר, זה שייך לעבר. חזרתי פעמיים וזה לא יקרה שוב. העתיד הגדול שלי הוא בצד השני". כשנשאל על קבוצות אחרות הוסיף שאם יש התעניינות זה אומר שהוא עושה עבודה טובה, ושהוא רוצה לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר.


ווטפורד מעפילה לגמר הגביע. ערב שדאולופאו לא ישכח (AFP).

מטרה שהספרדי כן הציב לעצמו הוא לשוב  לסגל נבחרת ספרד של לואיס אנריקה: "אין לי שום בעיות איתו (אימן אותו בברצלונה). אלה היו מיתוסים בעיתונות. הייתי צעיר מאוד והתפתחתי מאז, בכדורגל יש חוויות חדשות כל הזמן". דאולופאו רשם ארבע הופעות במדי הנבחרת במדיה לא שיחק מאז 2017. 

לסיום, דאולופאו ניתח את משחק רבע גמר ליגת האלופות הקרוב: "מנצ'סטר יונייטד השתפרה עם סולשיאר אבל היא לא ברמה שלהם. ברצלונה היא עדיין הפייבוריטית. מבחינתי זה ברור שהם יהיו בחצי הגמר. דה חאה שוער מצוין, דיברתי איתו לא מזמן. פוגבה מרגיש משוחרר עם המאמן החדש והוא משחק יותר מקדימה". הספרדי משוכנע שלמרות האווירה הטובה באולד טראפורד זה לא יספיק. מצד שני, הוא מייעץ לברצלונה לשים לב להתקפות המתפרצות של האנגלים: "היא תהיה מסוכנת מאוד, יש להם שחקנים מהירים, זה המשחק באנגליה.


דאולופאו עם מסי. "הפרק שלי בברצלונה נגמר" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי