דרינקווטר היה מעורב בתאונה קשה ונתפס על נהיגה בשכרות

דני דרינקווטר
דני דרינקווטר | Gettyimages

אנגליה סוערת: קשרה בן ה-29 של צ'לסי "חגג כמו משוגע" לפי עד ראייה, הואשם בדבר עבירה ויתייצב בבית המשפט ב-13 במאי. מהמועדון נמסר: "אנחנו מודעים לדיווחים, נגיב לאחר שנדע את כל פרטי האירוע"

(גודל טקסט)
אנגליה סוערת, ולא רק בשל משחקי המילים שמגיעים עם הידיעה הבאה: קשר צ'לסי, דני דרינקווטר, נתפס בלילה שבין ראשון לשני על נהיגה בשכרות, לאחר שביצע תאונה קשה. הוא הואשם בדבר עבירה ויתייצב בבית המשפט ב-13.5.2019.


דרינקווטר נכח בבר בשם "ויקטור'ס" שאירח אירוע צדקה ועדי ראיה של התאונה שביצע הקשר סיפרו ל"הסאן": "זו הייתה תאונה קשה. הוא חוגג כמו משוגע ואנו מקווים שזו תהיה קריאת השכמה עבורו". מצ'לסי נמסר רשמית: "אנו מודעים לדיווחים, אבל נגיב בהתאם לאחר שנדע את כל פרטי האירוע".


הקשר, שלזכותו שלוש הופעות בנבחרת אנגליה, למעשה כמעט לא משחק מאז עבר לצ'לסי מלסטר ב-2017 עבור 35 מיליון ליש"ט, אבל מעמדו הידרדר עוד יותר מאז הגיע מאוריציו סארי לקבוצה ולא רשם דקת משחק מעל שנה במסגרת רשמית, אם לא מחשיבים את מגן הקהילה בו שיחק חצי שעה. דרינקווטר החל את הקריירה במנצ'סטר יונייטד, ממנה שוחרר ועבר ללסטר בינואר 2012 ותחת קלאודיו ראניירי ב-2015/16 זכה איתנה באליפות ההיסטורית והשתדרג לבלוז.


Danny Drinkwater 'held by police over suspected drink driving' after out-of-favour midfielder crashed car minutes after leaving party https://t.co/SzN25GgFBJpic.twitter.com/3mxbMnmKTF

— MailOnline Sport (@MailSport) April 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי