דיווח: ארסנל ואברטון ינסו לרכוש את נרס תמורת 34 מיליון ליש"ט

דויד נרס
דויד נרס | Gettyimages

הופעתו של הכישרון של אייאקס נגד יובנטוס לא נעלמה מעייני הקבוצות הבכירות באנגליה, אך נראה שטופיס תתן עדיפות עליונה להחתמת גומש בקיץ תמורת 30 מיליון ליש"ט. גם צ'לסי ויונייטד עוקבות אחרי הברזילאי

קבוצות: אייאקס אברטון
(גודל טקסט)

דויד נרס הוא אחד הכישרונות הצעירים הגדולים בכדורגל האירופי, הברזילאי בן ה-22 שנרכש על ידי אייאקס בינואר 2017 מסאו פאולו תמורת 12 מיליון יורו מציג כבר עונה שלישית מספרים נאים בליגה ההולנדית הראשונה, אך אפשר לומר ששחקן הכנף נכנס לפנקסים של הקבוצות הגדולות באירופה באופן רשמי לאחר השער המרהיב נגד יובנטוס בליגת האלופות ולפי 'טלגראף' ארסנל ואברטון ינסו להחתים אותו כבר הקיץ.

לפי הדיווח גם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי עוקבות אחרי השחקן, אך התותחנים וטופיס כבר קיימו שיחות עם הברזילאי שמחירו עשוי לאמוד על 34 מיליון ליש"ט. לעומת ארסנל, אברטון תנסה קודם כל להשאיר את אנדרה גומש בקבוצה, לפני שתתפנה להחתמת שחקנים חדשים, הפורטוגלי המושאל מברצלונה ומבוקש גם על ידי טוטנהאם, עשוי לעלות 30 מיליון ליש"ט, דבר שעלול לבטל בסופו של דבר את ניסיון הרכישה של נרס.

נרס שמוביל את אייאקס לעונה יוצאת מגדר הרגיל הוא רק אחד מהשמות שככל הנראה יעזוב את קובצת הפאר ההולנדית בקיץ הקרוב – אחרי החתמתו של פרנקי דה יונג לברצלונה בחודש ינואר, נראה שגם שמתיאס דה ליכט ילבש את מדי הבלאוגרנה בעונה הבאה. בנוסף גם שמותיהם של שחקן העונה בהולנד אשתקד, חאקים זייך ומגן נבחרת ארגנטינה ניקולאס טליאפיקו ישחקו בליגה בכירה יותר.


יעזוב את אייאקס בסוף העונה. דויד נרס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי