הנדרסון יוסט לאחור נגד צ'לסי, קלופ: "ליברפול שונה מ-2014"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

חמש שנים אחרי ההחלקה של סטיבן ג'רארד, ליברפול שוב תוכל להתקרב לתואר עם ניצחון על הבלוז (ראשון 18:15, ספורט2). המאמן שיציין 200 משחקים במועדון: "יש לנו סיבות להאמין בעצמנו". מערך הגנתי מתוכנן נגד הזאר

(גודל טקסט)
ככל שהעונה מתקרבת לסיומה, בליברפול מדברים רק על דבר אחד: איך נמנעים מהחלקה סטייל ג'רארד ב-2014 ומסיימים את העונה, סוף סוף, עם תואר האליפות. אחד המכשולים הקשים בדרך לאליפות הנכספת יגיע מחר (ראשון 18:15, שידור ישיר בספורט2) במשחק בית נגד צ'לסי, מולה החליק הקפטן לפני חמש שנים.


ליברפול לא ניצחה את צ'לסי מאז 2016, ובאנפילד לא עשתה זאת כבר קרוב לשבע שנים. אין שום דבר שהקבוצה של קלופ תרצה לעשות יותר מאשר לשבור את המנחוס, אבל זה לאר יהיה פשוט לאור הכושר המעולה בו נמצאים הבלוז ובמיוחד אדן הזאר. האם יצליח וירג'יל ואן דייק', שנחשב בעיני רבים לבלם הטוב ביותר בעולם כיום, להתגבר על הבלגי האימתני?


מי שיעזור לוואן דייק הוא ג'ורדן הנדרסון, שצפוי להיות מוסט לעמדה אחורית יותר לצד פאביניו. נבי קייטה יוצב מאחורי החלוצים, כששלhשיית ההתקפה של סאלח, מאנה ופירמינו אמורה לפתוח כרגיל.


קלופ.
קלופ. "הכל שונה היום" (Gettyimages)


יורגן קלופ התייחס למצבם של מאנה ושל ג'ורג'יניו ויינאלדום: "סאדיו פצע את האגודל ולא התאמן אתמול, אבל הוא כשיר. לוויינאלדום יש בעיה בגב וכנראה ינוח, אולי אשנה את דעתי אחרי האימון".


קלופ דיבר גם, כמובן, על ההחלקה: "חשוב לדבר על זה. זה היה לפני המון זמן וליברפול של היום שונה. הכל שונה. יש לנו הרבה סיבות להאמין בעצמנו".


המאמן הגרמני יעמוד מחר על הקווים בפעפם ה-200 מאז הגיע לליברפול, והוא רשם בתקופה הזו 11 ניצחונות. רק קני דלגליש (118) ורפא בניטס (115) השיגו יותר ניצחונות ב-200 המשחקים הראשונים שלהם במועדון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RIP Tommy . Thank you for all the advice over the years .

A post shared by Steven Gerrard (@stevengerrard) on



בליברפול נפרדו הבוקר מטומי סמית', אחד הסמלים של המועדון שהלך הובקר לעולמו בגיל 74. סמית' שיחק במרסיסייד בין 1962 ל-1978 וזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות, שני גביעים, גביע אירופה אחד ושני גביעי אופ"א. סמל אחר של ליברפול, סטיבן ג'רארד, ספד לו בחשבון האינסטגרם שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי