סדר פסח במנצ'סטר: המהפכה שסולשיאר מתכנן לעונה הבאה

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

התבוסה לברצלונה אמש, וההדחה מליגת האלופות גרמו לשדים האדומים להבין את הצורך בשינויים בסגל. קוליבאלי, וראן וג'יידון סאנצ'ו על הכוונת של המאמן הנורבגי

(גודל טקסט)

יממה לאחר ההפסד האומלל לברצלונה (0:3) וההדחה מליגת האלופות, במנצ'סטר יונייטד כבר החלו לחשוב על העונה הבאה. על פי דיווחים באנגליה, אולה גונאר סולשיאר אמר לשחקניו לאחר ההפסד שהוא נחוש לבנות סגל שיהיה מסוגל להתמודד ברמות של ברצלונה.

"לבנות מחדש" כך תיאר את מה שעתיד להתרחש ביוניטד לקראת העונה הבאה ולקראת התמודדויות חדשות במפעלים הגדולים. מאמן השדים האדומים, מעוניין לחזק את קבוצתו בשני בלמים חדשים, שני קשרים וחלוץ.

כידוע מספר שחקנים במנצ'סטר יונייטד נמצאים באי-בהירות לקראת העונה הבאה, ביניהם: רומלו לוקאקו, מתאו דרמיאן, אריק באי, מרקוס רוחו, אלכסיס סאנצ'ס ופול פוגבה שלמרות התעניינות מצד ריאל, במנצ'סטר יעשו הכל כדי לגרום לו להישאר. שוער יונייטד, דויד דה חאה שהובך אמש ברשתות החברתיות אחרי השער שספג ממסי, מסיים את חוזהו בסיום העונה וטרם התקבלה החלטה לגבי עתידו.

האם גם שנה הבאה נזכה לראות את לוקאקו בסגל של סולשיאר(Georgia Rugby union(
האם גם שנה הבאה נזכה לראות את לוקאקו בסגל של סולשיאר? (Georgia Rugby union)

מנגד, ברשימת הרכש של סולשיאר נמצאים קאלידו קוליבאלי, הבלם הסנגלי של נאפולי, רפאל וראן, שהביע את רצונו לעזוב אך במדריד עושים מאמצים כבדים על מנת לשכנעו להישאר. מועמדים נוספים שעלו על הפרק: סאול ניגס, קשרה של אתלטיקו מדריד, דקלאן רייס מווסטהאם, ארון וואן-ביסאקה מקריסטל פאלאס וג'יידון סאנצ'ו.

האחרון צמח במחקלת הנוער של היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, אך מאז שעבר לדורטמונד בעונה שעברה, שובר שיאים והעונה רושם מאזן מדהים של 10 שערים, 16 בישולים ב-29 הופעות בליגה הגרמנית בגיל 18 בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי