פפ: "רוצה שהשחקנים ייזכרו את ההדחה", קלופ: "הצטערתי בשבילם"

טובי אלדרווירלד, סרחיו אגוארו
טובי אלדרווירלד, סרחיו אגוארו | AFP

מנג'ר ליברפול נשאל על ההדחה הפתיעה של גווארדיולה ושחקניו, לקראת משחקם מחר שוב מול טוטנהאם והפעם בפרמיירליג (שבת, 14:30 בספורט1). מאמן מנצ'סטר סיטי הצהיר: "האמוציות מיום רביעי בערב יעשו את שלהן"

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה האנגלית ייצא לדרך מחר ויזכה לפתוח אותו המשחק המרכזי, הקרב השלישי ביניהן תוך עשרה ימים כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את טוטנהאם והפעם במסגרת הפרמיירליג (שבת, החל מ-14:20 בספורט1), אחרי שנכנעה לה 1:0 וניצחה 3:4 מטורף לחלוטין שלא הספיק לפפ גווארדיולה ושחקניו כדי להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות.

הסיטיזנס כבר זכו העונה בגביע הליגה והעפילו לגמר הגביע, בליגה הם תלויים רק בעצמם אם ברצונם לזכות באליפות שנייה ברציפות ואחרי שהתרנגולים לקחו להם את החלום לזכות באלופות, הדעה הרווחת היא שסיטי הולכת להתפוצץ מחר על קבוצתו של מאוריציו פוצ'טינו. עם זאת, גם עבור טוטנהאם מדובר במשחק קריטי – עם כל הכבוד לאלופות, התרנגולים אמנם במקום השלישי, אך במרחק נקודה בלבד מארסנל ומצ'לסי שדולקות אחריה ורק שלוש הפרש ממנצ'סטר יונייטד השישית, כך שזהו משחק קריטי גם עבורם. הארי קיין ייעדר כמובן ובספק גם מוסא סיסוקו שנפצע השבוע וכן דלה עלי.

סיטי כאמור תלויה רק בעצמה מפני שלה משחק חסר לעומת ליברפול, היא תשלים אותו ביום רביעי כשתתארח באולד טראפורד לדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד, והמשמעות היא שמעידה באחד משני המשחקים הקרובים צפויה להשאיר אותה במקום השני לאור העובדה שליברפול תתארח בסוף השבוע אצל קרדיף שנאבקת על חייה וצפויה לשוב לצ'מפיונשיפ. סיטי כרגע עם 83 נקודות לעומת 85 שצברו המייטירדס, להם משחק עודף.

במסיבת העיתונאים לקראת טוטנהאם דיבר גוורארדיולה לראשונה מאותו ערב, מאז שערו של סטרלינג בתוספת הזמן נפסל על ידי ה-VAR וכתוצאה מכך קבוצתו ניצחה "רק" 3:4 שלא הספיק כדי להעפיל לחצי הגמר: "שוחחנו על כך אתמול עם השחקנים והחמאנו להם על הצורה בה שיחקו ונשארו מאוחדים. היום באימון גם נראה כיצד שחקנים התאוששו מהמשחק פיזית ומנטלית. זה כואב, אבל אני לא רוצה ששחקנים ישכחו את הערב הזה, כי אנחנו בני אדם וניתן לזמן לעבור ולאמוציות מיום רביעי לעשות את שלהן. אנחנו ברי מזל שיהיו לצדנו 65,000 אוהדים מחר. 

יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול, אמר במסיבת העיתונאים שלו לקראת קרדיף על המפגשים בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי באלופות: "קרדיף צברה המון ביטחון מהניצחון האחרון על ברייטון ואנחנו צריכים לנצח בשביל להיאבק על האליפות. כולם חושבים על חצי הגמר נגד ברצלונה, אבל אם לא נחשוב על קרדיף ולאחר מכן על האדרספירלד, אנו עלולים להסתבך. המשחקים בין סיטי לטוטנהאם? פשוט לא ייאמן, וואו. הרגשתי צער עבור סיטי לעוף בצורה כזו, לחגוג שער ניצחון בתוספת הזמן ואז…זה היה קשה. צריך גם לברך את טוטנהאם על ההעפלה, מגיע להם".


אפילו קלופ הצטער בשבילם. אגוארו אחרי ההדחה (Gettyimages)

עוד במשחקי שבת בפרמיירליג: בורנמות' – פולהאם, האדרספילד – ווטפורד, ווסטהאם – לסטר, וולבס – ברייטון (17:00), ניוקאסל – סאות'המפטון (19:30) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי