קלופ: "אני אהיה עצוב אם ואן דייק לא יהיה שחקן העונה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

המרסיסיידרס רוצים לחזור למקום הראשון בטבלה נגד קרדיף (17:50 ספורט1), ולהמשיך את המומנטום המדהים מליגת האלופות. קלופ סיפר על חייו האישיים: "יש לי מספיק זוגות ג'ינס ל-20 השנים הבאות"

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון של מנצ'סטר סיטי אמש על טוטנהאם ליברפול רוצה לחזור למקום הראשון בטבלה הערב נגד קרדיף (17:50 ספורט1), ולהמשיך בכושר המדהים שלהם בתקופה האחרונה.


המייטירדס יגיעו למשחק לאחר ניצחון 1:4 מרשים על פורטו ברבע גמר ליגת האלופות, וניצחון 1:6 מבריק בסיכום שני המשחקים. ליברפול ניצחה את כל שמונת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, ורושמים רצף של 17 משחקים ללא הפסד. הפעם האחרונה שהחבורה של קלופ הפסידה הייתה ב-7 לינואר, נגד וולבס בגביע האנגלי.


אתמול פורסמה רשימת המועמדים לפרס שחקן השנה של הליגה האנגלית, והאדומים זכו לייצוג מכובד של שני כוכבי הקבוצה: סאדיו מאנה ווירג'יל ואן דייק, האחרון נבחר ע"י מאמנו כמועמד המוביל לזכייה בפרס: "האם אני אהיה עצוב במידה ו-ואן דייק לא יזכה בשחקן השנה? כמובן. הוא עושה עונה יוצאת מן הכלל וראוי לפרס. בעונה שעברה דה בריינה וסלאח עשו עונות נפלאות ומוחמד זכה".




Virgil van Dijk's manager thinks he deserves to win the PFA Player of the Year

Can the defender win the prize? pic.twitter.com/V5CGaoVoEs

— Goal Singapore (@Goal_SG) April 21, 2019




"כולנו שמחנו לא בגלל שדה בריינה הפסיד, אלא בגלל שסלאח זכה. אני חושב שהמקרה כאן דומה, אני אהיה מאוד שמח אם וירג'יל יזכה". מסיבת העיתונאים הצבעונית של קלופ נמשכה כשהמאמן הגרמני סיפר באופן די נדיר על חייו האישיים: "אני לא יוצא מהבית לסיבות שאינם כדורגל. למה שאצא? יש לי מספיק זוגות מכנסיים ל-20 השנים הבאות. אני לא הולך לקניות או דברים כאלה".


"אני יכול לדמיין שהאווירה בליברפול טובה, אבל אני לא צריך לראות את זה. אני לא רוצה לראות את זה. לאורך רוב חיי הייתי איש כדורגל טהור, אני בטוח שיש הרבה אנשים שאוהבים לצאת לבלות ולחגוג, אבל אני לא כזה. גם הקבוצה שלי לא כזאת ואנחנו צריכים לשמור שזה יישאר ככה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי