צפו בתקציר: צ'לסי איבדה נקודות יקרות ב-2:2 נגד ברנלי

ג'ף הנדריק
ג'ף הנדריק | Gettyimages

הקרב על הטופ 4 באנגליה הולך ומסתבך: קאנטה והיגוואין הפכו כבר בדקה ה-14 יתרון מהיר של הנדריק, אלא שבארנס בדקה ה-24 קבע שוויון וסארי אמנם טיפס למקום הרביעי, אבל הכרטיס לאלופות בסכנה. האדסון אודוי נפצע

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הובסה על ידי אברטון, ארסנל הפסידה לקריסטל פאלאס והערב (שני) הייתה זו צ'לסי שאמנם כן נכנסה לטופ 4, אבל במקום לזנק עד למקום השלישי עשתה זאת בקושי רב ועוד דווקא מול קובצת התחתית ברנלי. הבלוז סיימו רק ב-2:2 ביתי במשחק שהיה מטורף ובו כל ארבעת השערים נכבשו כבר ב-24 הדקות הראשונות.

הקבוצה של מאוריציו סארי כאמור הייתה מטפסת עד למקום השלישי אם הייתה מנצחת את חניכיו של שון דייץ', אבל גם כשמחקה פיגור מוקדם כבר בדקה ה-14, ספגה במהרה את ה-2:2 ולא השכילה להכריע את ההתמודדות, כך שהיא עם 67 נקודות – אמנם זה הספיק כדי לעקוף את ארסנל (שלה וגם ליונייטד משחק חסר), אבל צ'לסי כעת מפגרת בהפרש שערים אחר טוטנהאם השלישית (שגם לה משחק חסר לעומת הבלוז) ופגעה בסיכוייה לסיים בטופ 4 העונה, דווקא במשחק נוח ולפני היציאה לאולד טראפורד ביום ראשון הבא. אגב, קאלום האדסון אודוי הצעיר נפגע והוחלף כבר בדקה ה-41.

כאמור הייתה זו ברנלי שעלתה ליתרון ראשון כאשר בדקה השמינית ג'פרי הנדריק הכניע את קפה, אבל תוך שש דקות הושלם מהפך: אדן הזאר בישל לאנגולו קאנטה בדקה ה-12, שתי דקות אחר כך היה זה הקפטן ססאר אספיליקווטה שסידר לגונסאלו היגוואין שער יקר, אבל בדקה ה-24 אשלי בארנס חתם את תוצאת המשחק, 2:2 שמעלה את מאזנה של ברנלי ל-40 נקודות ואפשר לומר שהיא הבטיחה את הישארותה מעשית. 


היגוואין שבר בצורת ומצא את הרשת (AFP)


הבלוז איבדו נקודות יקרות וגם את האדון אודוי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי