אמרי: "יש לנו עוד הזדמנויות כדי להבטיח מקום ברביעייה"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

מנג'ר ארסנל לקח אחריות אחרי ה-3:1 לוולבס, גיבה את שוערו ברנד לנו שהיה לו חלק בכל שלושת השערים והצהיר: "אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד, לא אסתכל על שחקן שביצע טעות"

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

שבוע פשוט מטורף היה בליגה האנגלית בכל מה שקשור למאבק על הכרטיסים לליגת האלופות. אחרי שבסוף השבוע במשחקי המחזור ה-35 גם טוטנהאם, גם ארסנל, גם מנצ'סטר יונייטד וגם צ'לסי מעדו, גם אתמול (רביעי) המגמה נמשכה ובמקביל להפסד הצפוי של יונייטד לסיטי בדרבי, גם ארסנל, כהרגלה כבר אפשר לומר, יצאה למשחק חוץ וחטפה שלישייה מוולבס.

ה-3:1 לזאבים, במשחק בו הכוכב ראול חימנס אפילו לא כבש או בישל, היה הגדול ביותר של ארסנל נגד קבוצה שעלתה ליגה בקיץ האחרון מאז 1994 – אז ספגה 2:0 מניוקאסל שהעפילה כמעט שנה קודם לכן. מי שהואשם בהפסד אמש ב"מולינו" של וולבס היה שוער ארסנל ברנד לנו, שתפס אוויר בשער הנגיחה של מאט דוהרטי ונטען גם כי עשה חיים קלים מדי לדיוגו ז'וטה, כל זה אחרי שספג מבעיטה של רובן נבס ממצב נייח.

להגנתו יצא המאמן אונאי אמרי שאמר: "לא אדבר על שחקנים באופן ספציפי. עלינו להמשיך יחד ולא להסתכל על שחקן אחד שאולי שגה ולא משנה באיזו עמדה הוא משחק. עלינו לחשוב רק על הדרך בה אנחנו מתאוששים ומשנים את החשיבה כדי לצאת מזה חזקים, היינו כבר ברגעים גרועים מאלה וזה הזמן לקחת אחריות. הפסדנו שני משחקים ופספסנו הזדמנויות טובות לקחת נקודות, אבל נותרו לנו שלושה משחקים".


לנו סופג את השער השני. הייתה לו אשמה בכל השלושה  (AFP)

ארסנל כאמור אחת מקבוצות החוץ החלשות, הפסידה כבר שישה מ-10 המשחקים האחרונים בליגה מחוץ לאמירויות, אבל אמרי טען: "אני מאוד ביקורתי כלפי עצמי ואני מאוד כועס על עצמי שלא הלכתי עם תכנית המשחק שרציתי במקור. כעת עליי לחשוב על הדרך בה אנחנו חוזרים למסלול הניצחונות ביום ראשון בלסטר". ארסנל, כידוע, גם תשחק בשבוע הבא בחצי גמר הליגה האירופית נגד ולנסיה – מפעל שזכייה בו תעניק לה את הכרטיס לאלופות. בליגה התותחנים בעקבות ההפסד נותרו במקום החמישי עם 66 נקודות, מפגרת בנקודה אחרי צ'לסי ולזכותה שתי נקודות יותר מליונייטד.

"אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד", הצהיר אמרי, "בכללי עוד יש לנו הזדמנויות כדי להבטיח את מקומנו בין ארבע הראשונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי