דה חאה יסופסל? סולשיאר: "נחליט יחד כיצד לפעול"

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד שוב נענשה על טעות שביצע השוער ואיבדה נקודות גם ב-1:1 נגד צ'לסי, המנג'ר יצא להגנתו, אך גם רמז על שינוי אפשרי בשני מחזורי סיום העונה: "הוא יודע שיכול היה לעשות יותר". באיי לא ישחק העונה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פתחה היטב את המשחק מול צ'לסי אתמול (ראשון) ועלתה ליתרון מוצדק משער של חואן מאטה כבר אחרי 11 דקות, אבל שתי דקות לסיום המחצית הראשונה שוב היה זה השוער דויד דה חאה ששגה, סידר למרקוס אלונסו את ה-1:1 ובחצי השני השדים האדומים רק הסתבכו עוד יותר כאשר איבדו בפציעות את אריק באיי ומרקוס ראשפורד.

צ'לסי אמנם רשמה משחק שלישי ברציפות בליגה ללא ניצחון, אבל מצבה של יונייטד קשה עוד יותר: החבורה של אולה גונאר סולשיאר ללא ניצחון גם כן שלושה מחזורים, אך נותרה במקום השישי בעקבות הנקודה וכך נשמר פער של שלוש נקודות מהבלוז שבמקום הרביעי שצפוי להוביל למוקדמות ליגת האלופות והיא עדיין בפיגור נקודה מארסנל החמישית.

למזלה של יונייטד, אם כי ברור שהדברים כבר לא תלויים בה, במחזור הבא היא תתארח אצל האדרספילד – הקבוצה החלשה בליגה שירדה מזמן לצ'מפיונשיפ – ובמחזור הסיום תארח את קרדיף, שייתכן שתרד רשמית בסוף השבוע הקרוב. 

סולשיאר מיהר להגן על דה חאה למרות שגיאה נוספת שעלתה לו בנקודות: "הוא היה יוצא מן הכלל עבור המועדון מאז ומתמיד ואנחנו כולנו תומכים אחד בשני. אף אחד לא יכול להאשים אותו באיבוד נקודות", אמר המנג'ר על השוער שגם בשבוע שעבר, לאחר הדרבי נגד מנצ'סטר סיטי, היה על סף בכי בחדר ההלבשה, "הוא יודע שהוא יכול היה לעצור את הבעיטה, אבל זה הכדורגל. דויד אוהב לשחק כדורגל, אני אשוחח איתו ונבחר יחד בדרך הנכונה לפעול", הוסיף הנורבגי ואולי רמז על ספסולו בשני מחזורי סיום העונה הנחשבים לנוחים.


דה חאה צופה בכדור חולף על פניו וחודר פנימה (Gettyimages)

כשנשאל סולשיאר אם הוא לא היה צריך לספסל את דה חאה כבר אתמול, השיב: "ממש לא. הוא הגיב טוב בימים שאחרי המשחק נגד סיטי וסמכתי עליו לחלוטין. כמו בדרבי, פתחנו את המשחק היטב ואיבדנו את הקצב, אנחנו צריכים לדאוג שהקצב הגבוה יישמר ולהמשיך ללחוץ באינטנסיביות, אבל אנחנו לא עושים את זה. ידענו שעלינו לנצח במשחק, אבל תיקו משקף כאן. צ'לסי כנראה שמחה יותר מהתיקו, אבל עלינו להכין את עצמנו לשני המשחקים הבאים כי אף פעם אי אפשר לדעת היכן מאבדים נקודות".

בנוגע לפציעות, סולשיאר הודה שאריק באיי כנראה כבר לא ישוב העונה: "הוא יעבור צילום ואני לא חושב שזו פגיעת ברך חמורה מדי, אבל לא נראה שהוא יחזור לפני תחילת העונה. ראשפורד? הוא נפצע בכתף ואפשר היה לראות שכואב לו, הוא משך עד שלא יכול היה יותר. נצטרך לבדוק אותו לקראת האדרספילד".


ראשפורד נאנק מכאבים. בספק למשחק הקרוב (AFP)

הפרשן ושחקן העבר גארי נוויל, שידוע כאוהד הקבוצה כמובן, העביר ביקורת נוקבת על רומלו לוקאקו כשטען: "אתה מסתכל עליו במשך 25 דקות והוא נראה כמו חיה שאי אפשר לעצור, אבל אז הוא מתחיל לרוץ והוא פשוט נראה עייף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי