התותחנים חוטפים: "ארסנל מחוץ לביתה היא בשר תותחים"

שחקני ארסנל מאוכזבים
שחקני ארסנל מאוכזבים | Gettyimages

שחקן העבר האנגלי מרטין קיאון הוסיף: "איפה המנהיגים של הקבוצה הזו כשקשה?" בשנתיים האחרונות נוצחה הקבוצה מלונדון ב-19 מ-37 משחקי החוץ שלה. קוסיילני: "זו אותה קבוצה שלא הפסידה 22 משחקים. נשחק עד הסוף"

(גודל טקסט)
בדיוק ברגעי ההכרעה של העונה, ארסנל קורסת בליגה. התותחנים הפסידו בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים, בדיוק כמו מספר ההפסדים שלהם ב-29 המחזורים שקדמו להם. לאחר ההפסד הביתי המפתיע 3:2 מול קריסטל פאלאס הקבוצה איבדה את המקום הרביעי, ולאחר הפסד שלישי רצוף, הפעם תבוסה 3:0 במשחק בלסטר, התותחנים יתקשו להגיע לליגת האלופות דרך הליגה. כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום, הקבוצה מרוחקת שתי נקודות מהיריבה צ'לסי וכבר לא תלוי בעצמה. לאחר תצוגת הנפל האחרונה, בממלכה קטלו את ארסנל כהוגן כשברור שהבעיה הגדולה שלה היא משחקי החוץ.


בשנתיים האחרונות ניצחה ארסנל בעשרה משחקי חוץ בלבד. היא הפסידה ב-19 מתוך 37, כלומר יותר ממחצית ממשחקיה. שחקן העבר מרטין קיאון יצא בהתקפה חריפה נגד הקבוצה בטור ל"מירור": "זה כבר לא משנה נגד מי ארסנל תשחק מחוץ לביתה – כשהתותחנים עוזבים את האימרויות, היריבה רואה בה בשר תותחים. זה מביך, קבוצות יודעות שהן יכולות להסתגר נגד ארסנל ויצליחו לנצח. כששחקן מורחק, כל אחד צריך לתת יותר. אולי לא תנצח, אבל בטח שלא תפסיד!".


הבלם ששיחק 11 עונות במדי ארסנל המשיך: "איפה המנהיגים של הקבוצה הזו כשיש משחק קשה? אף אחד שם לא מאמין שאפשר להשיג תוצאה טובה. הקבוצה העונה טובה משמעותית מהעונה שעברה ויש לה את חצי גמר הליגה האירופית, היו הרבה תוצאות טובות העונה אך זה לא מספיק. "מחלת הנסיעה" היא משהו שאמרי ירש אבל באחריותו לתקן את זה, ועד שזה יקרה, ההצלחות לא יחזרו למועדון".



שלושה הפסדים ברציפות. שחקני ארסנל (Gettyimages)


ב"סקי ספורט" נכתב: "ג'ימי וארדי קילקל את חלומות הצ'מפיונס של ארסנל, ולמרות התבוסה ארסנל צריכה להודות לשוער שלה". עוד נכתב כי: "אמרי מתחנן לקבל סבלנות אבל הוא חייב לבצע זעזוע עכשיו". ארסנל לא הפסידה שלושה משחקים ברציפות בהם היא סופגת שלושה שערים מאז 1966. השוער ברנד לנו קיבל את הציון 9 על הופעתו. 


המאמן אונאי אמרי הרגיז לא מעט מהאוהדים כשאמר לאחר המשחק שהוא גאה בהופעה של השחקנים שלו. אמרי אמר לאחר המשחק: "הכרטיס הצהוב השני גרם לנו לבעיות גדולות. רצינו להיות חזקים מנטאלית לאורך כל 90 הדקות אך לא הצלחנו. הימרנו וספגנו את השער השני במתפרצת. ליגת האלופות הייתה מטרה קשה בתחילת העונה והיא כזו גם עכשיו. נחשוב על המשחק בחמישי נגד ולנסיה, זה משחק גדול במפעל יוקרתי, ואחר כך נרצה לנצח את ברייטון ביום ראשון".


לורן קוסיילני שהיה אשם בשער השני, ניסה להישאר אופטימי: "זו אותה קבוצה שניצחה את נאפולי באיטליה ולא הפסידה 22 משחקים. יהיה לנו קשה אבל נשחק עד הרגע האחרון במטרה לסיים במקום הרביעי. נצטרך להישאר מאוחדים ולהשיג את הביטחון מחדש. נשמור את הראש למעלה, זה הכדורגל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי