דיווח: טוטנהאם מוכנה לשלם 50 מיליון יורו עבור קשר אייאקס

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | AFP

על פי התקשורת באנגליה, התרנגולים מעוניינים בדני ואן דה ביק נגד קבוצתו ישחקו הערב בחצי גמר ליגת האלופות. מסתמן: יגיע אם אריקסן יעזוב. הקשר היה על הכוונת של אינטר, שלא צפויה לשלם את המחיר הגבוה

קבוצות: אינטר אייאקס
(גודל טקסט)

טוטנהאם תפגוש הערב (שלישי) את אייאקס למפגש הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, אבל זה לא הדבר היחיד שמעניין את הנהלת המועדון בקשר לקבוצה ההולנדית. על פי דיווחים באירופה, טוטנהאם תהיה מוכנה לשלם 50 מיליון יורו תמורת קשר אייאקס דוני ואן דה ביק בקיץ. כזכור, לפני מספר ימים היו שמועות על כך שמתיאס דה ליכט נמצא בתכניות של התרנגולים, וכעת נראה שהם בונים על הקשר לקראת מעבר אפשרי של כריסטיאן ארקיסן לריאל מדריד.

כבר בשנה שעברה היה דה ביק ברשימה של פוצ'טינו, אבל כזכור בסופו של דבר לא הגיע אף שחקן לטוטנהאם במהלך הקיץ או בינואר האחרון. לאחרונה רמז בעלי המועדון דניאל לוי על כוונתו לפתוח את הכיס, וייתכן שדה ביק יהיה בין הראשונים להגיע.

באיטליה פורסם כי אינטר סימנה את הקשר ברשימת החיזוק שלהם לקו האחורי בעונה הבאה, לצד שמות כמו אילקאי גונדואן, אבל כנראה שיירדו מאופציית ההולנדי כיוון שלא יהיו מוכנים לשלם את תג המחיר שאייאקס מבקשת עליו.

ואן דה ביק. יפגוש הערב את קבוצתו הבאה? (AFP)
ואן דה ביק. יפגוש הערב את קבוצתו הבאה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי