צפו בתקציר: ליברפול חזרה לפסגה עם 2:3 דרמטי אצל ניוקאסל

דיבוק אוריגי
דיבוק אוריגי | Gettyimages

החבורה של קלופ כמעט נעצרה על ידי המגפיז בחוץ, אבל אוריגי כבש שער דרמטי בדקה ה-86 והשאיר את מאבק האלפות בחיים. קודם לכן ואן דייק וסלאח כבשו למייטירדס, אטסו ורונדון הגיבו מנגד

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר התבוסה לברצלונה באלופות, חבורתו של יורגן קלופ הראתה שהיא לא מוכנה לוותר על הליגה בשום מחיר לאחר משחק מרוט עצבים עם ניוקאסל שהסתיים בניצחון 2:3 שהשיב את המייטידרס לפסגה, לפחות על המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד לסטר וברדן רוג'רס שירצה לנקום על אובדן האליפות בשנת 2014.

ליברפול פתחה את המשחק בצורה נהדרת ועלתה ליתרון בדקה ה-13 לאחר נגיחה חזקה של ואן דייק שהגיעה אחרי קרן של אלכסנדר ארלונד. כעבור שבע דקות ניוקאסל יצאה מתקפה שהסתיימה אצל רונדון שבעט בספק בידו של אלכסנדר ארלונד ואטסו ניגש לכדור החוזר ודחק מקרוב לרשת.

בדקה ה-28 אלכסנדר ארלונד השלים צמד עם הגבהה מדויקת למרכז הרחבה אליה הגיע מוחמד סאלח שכבש את ה-22 שלו העונה לאחר בעיטה ברגל ימין שננעצה בפינה השמאלית של דוברבקה. אבל ניואקסל לא ויתרה ואיזנה פעם נוספת אחרי ניסיון קרן שהגיעה בסופו לרונדון וחלוץ נבחרת ונצואלה כבש את שני במשחק לאחר בעיטה אדירה מהאוויר.


אוריגי עם עוד שער חשוב לליברפול (Gettyimages)

ליברפול ידעה שאם לא תנצח היא תאבד תואר שני בתוך ארבעה ימים ועם הרבה אופי השיגה את ה-2:3 את שער של אוריגי שכמו במשחק נגד אברטון הביא לקבוצה שלוש נקודות משום מקום ואין ספק שאם ליברפול בסופו של דבר תזכה באליפות לבלגי יהיה חלק ניכר בכך.

ניצחון נוסף לליברפול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי