פוצ'טינו: "כמעט בלתי אפשרי לשחק ככה. עשינו הכל"

שחקני טוטנהאם
שחקני טוטנהאם | Gettyimages

מאמן התרנגולים ניסה לנחם את שחקניו: "תתרכזו בשני הגמרים שנותרו לנו. זה היה הפסד משוגע". גארי ליניקר צייץ: "לא יודע עד כמה הליגה האירופית אטרקטיבית". וגם: מאזן האימה של הספרס במשחקי החוץ מאז ינואר

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
לא כך רצתה טוטנהאם להתכונן לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות החגיגי נגד אייאקס אמסטרדם ביום רביעי. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו נחלה אתמול הפסד 1:0 לבורנמות' בזמן פציעות ונכשלה בהבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. התחושה היא שהתרנגולים מגיעים לספרינט האחרון של העונה ללא שום כוחות. היום תוכל צ'לסי לחלוף על פניה ולטפס למקום השלישי וארסנל תוכל לצמק את הפער לנקודה בלבד.


הבלם חואן פויט הורחק שתי דקות ו-13 שניות בלבד לאחר שנכנס – הכרטיס האדום המהיר ביותר עבור מחליף בליגה האנגלית מאז סטיבן ג'רארד במרץ 2014 (38 שניות), כשקודם לכן, עוד במחצית הראשונה, הורחק יונג מין סון. המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "עשינו את כל המאמצים להיות ביחד ולשחק כמה שיותר טוב. היינו מצוינים ב-40 הדקות הראשונות עד לאדום ו-0:3 לטובתנו במחצית הראשונה היה יותר משקף. אבל זו בעיה כשאתה לא מצליח לכבוש. היה כמעט בלתי אפשרי לשחק עם שני שחקנים פחות". לאחר המשחק המאמן נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תתרכזו בשני הגמרים שנותרו לנו העונה. זה היה הפסד משוגע ולא צודק". פרננדו יורנטה טען: "אנחנו צריכים יותר אגרסיביות".


הספרס המשיכו את הנסיגה העצומה שלהם. התרנגולים הפסידו בשישה מעשרת משחקי הפרמיירליג האחרונים שלהם. הקריסה הגדולה היא בעיקר במשחקי החוץ. עד חודש ינואר, הקבוצה של פוצ'טינו ניצחה הכי הרבה משחקים (11), השיגה הכי הרבה נקודות (33) וכבשה הכי הרבה שערים (30) מכל קבוצה אחרת באנגליה. מאז, היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה חוץ מהאדרספילד.




באנגליה קוטלים את התרנגולים שמשחקים כמובן ללא הארי קיין הפצוע. ב-BBC נכתב: "זה היה רחוק מלהיות ההכנה המושלמת עבור טוטנהאם לקראת חצי גמר ליגת האלופות. למזלם, הכרטיס לליגת האלופות עדיין בידם". ב"סאן" נכתב: "אחר הצהריים של טוטנהאם השתבש לחלוטין. 13 הפסדי ליגה בעונה זה יותר מדי". בשנתיים הקודמות יחד הפסידו הספרס 11 משחקי ליגה בלבד (שבעה הפסדים אשתקד וארבעה בעונת 2016/17). חלוץ העבר גארי ליניקר צייץ: "אני לא יודע כמה הליגה האירופית אטרקטיבית אבל יש כמה קבוצות שבדרך לשם". ג'רמיין ג'נאס ששיחק בעבר במועדון סיכם: "הנחמה הגדולה של האוהדים היא שבליגת האלופות קרו השנה דברים מוזרים"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי