צפו: דרבי עלתה לפלייאוף, מידלסברו סיימה שביעית

שחקני דרבי קאונטי
שחקני דרבי קאונטי | Gettyimages

חבורתו של פרנק למפארד סיימה במקום השישי לאחר 1:3 על ווסט ברומיץ' והיא תפגוש את לידס בחצי הגמר. בורו נותרה בחוץ למרות שניצחה 0:2 את רוטראהם. ק.פ.ר ללא תומר חמד בסגל ניצחה 1:2 את שפילד ונסדיי

(גודל טקסט)

העונה הסדירה של הצ'מפיונשיפ ננעלה הערב (ראשון) עם מחזור משחקים מלא כשבמוקד הניצחון 1:3 של דרבי על ווסט ברומיץ' שהבטיח את המקום השישי שמוביל לפלייאוף. את קבוצתו של פרנק למפארד תפגוש לידס שסיימה במקום השלישי בצמד משחקים. בחצי הגמר השני ווסט ברומיץ' הרביעית תפגוש את אסטון וילה החמישית.

יריבתה של לידס על הכרטיס האחרון מידלסברו, ניצחה 0:2 את רוטראהם מהתחתית אבל בגלל שלא הייתה תלויה בעצמה היא נשארה במקום השביעי בהפרש של נקודה אחת בלבד. כנהוג, המיקום הסופי בפלייאוף יקבע מי תהיה היריבה הבאה שלך על הכרטיס השלישי לפריימירליג, שני משחקים במסגרת חצי הגמר, ושתי העולות יפגשו למשחק אחד בגמר שישוחק בוומבלי.

כמו שתי העולות, נוריץ' ושפילד יונייטד גם שלוש היורדות הוכרעו טרם המחזור, כאשר איפסוויץ', בולטון ורוטרהאם כבר איבדו סיכוי להיאבק על המקום בצ'מפיונשיפ והן נשרו לליגה השלישית.


הישג מכובד לפנרק למפארד  (Gettyimages)

במשחק נוסף בצ'מפיונשיפ ק.פ.ר ללא תומר חמד בסגל ניצחה 1:2 את שפילד ונסדיי וסיימה את העונה במקום ה-19 המאכזב. החלוץ הישראלי שיחק העונה 27 הופעות בליגה וכבש שבעה שערים.

נתון חריג במיוחד שנרשם בליגה השנייה באנגליה קרה לאחר ה-2:2 של סטוק נגד שפילד יונייטד והפך את היורדת מהפרמיירליג לשיאנית המשחקים ללא הכרעה בעונה אחת בליגה השנייה עם 22 תוצאות תיקו.


תומר חמד. סיים עונה רביעית באנגליה (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי