תיקו 1:1 לארסנל נגד ברייטון, צ'לסי העפילה לצ'מפיונס

סוקראטיס גלן מארי
סוקראטיס גלן מארי | Gettyimages

אובמיאנג שבר שיאים עם שערו ה-20 העונה בליגה האנגלית, אך גראניט ג'אקה גרם לפנדל טיפשי וראה כיצד קבוצתו מאבד את היתרון. התותחנים יתפללו לנס של אברטון במחזור הסיום

קבוצות: ברייטון ארסנל
(גודל טקסט)
המחזור ה-37 בפרמיירליג נמשך היום, ויגיע לסיומו מחר כשמנצ'סטר סיטי תארח את לסטר. מוקדם יותר היום, צ'לסי הביסה 0:3 את ווטפורד ובעקבות התיקו של התותחנים, הבטיחה את המקום בליגת האלופות. מנגד, מנצ'סטר יונייטד ואולה גונאר סולשיאר ששיחקו נגד האדרספילד, איבדו את הסיכוי להעפיל לליגת האלופות לאחר תיקו 1:1 מאכזב.


במשחק המאוחר, ארסנל אירחה את ברייטון במטרה להמשיך את המומנטום המצוין מהניצחון 1:3 על ולנסיה בחצי גמר הליגה האירופית. המשחק נפתח בצורה מעודדת עבור התותחנים, וכבר בדקה ה-9, פייר אמריק אובמיאנג ניגש לנקודה הלבנה והעלה את התותחנים ליתרון 0:1. 


אובמיאנג כבש את השער ה-20 בפרמיירליג העונה, והפך לשחקן ארסנל השישי שעושה את זה בכל הזמנים, כשהוא מצטרף לרשימה מכובדת: רובין ואן פרסי, תיירי הנרי, אלכסיס סאנצ'ס, איאן רייט ועמנואל אדאביור. הוא גם הפך לשחקן השני בהיסטוריה שכובש 20 שערים בעונה בבונדסליגה ובפרמיירליג, הראשון שעשה את זה לפניו היה דימיטיאר ברבאטוב. 






אך ההמשך היה מאכזב. גראניט ג'אקה גרם לפנדל הרביעי שלו מאז שהצטרף לארסנל ב-2016 (הכי הרבה בפרק הזמן הזה ב-5 הליגות הבכירות באירופה). גלן מארי לא התבלבל מהנקודה הלבנה וכבש את השוויון. בדקה ה-86, ברנארד לנו מנע מהפך סנסציוני עם הצלה ענקית, וגרוס פספס את הריבאונד. בירם כיאל נכנס בדקה ה-91 כמחליף.


בעקבות התיקו, התותחנים נשארו במקום ה-5 בטבלה, וראו כיצד יריבתם העירונית, צ'לסי מבטיחה את המקום בליגת האלופות. למחזור הסיום ארסנל תיכנס בפער של 3 נקודות מהיריבה השנואה מטוטנהאם, ותתפלל למשחק הירואי מצד אברטון.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי