אכזבה גדולה בארסנל: ראמזי נפרד, וולבק יעזוב בקיץ

ארון ראמזי נפרד מארסנל
ארון ראמזי נפרד מארסנל | Gettyimages

התותחנים פישלו נגד ברייטון והתרחקו ממקום בליגת האלופות, עונה שנייה ברציפות. הוולשי שיעזוב ליובנטוס זכה לפרידה אמוציונלית באמירויות, החלוץ הפתיע את ההנהלה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנל שוב פישלה. בפתיחת העונה, רבים מיושבי האמירויות חשבו שההחתמנה של אונאי אמרי, והשינוי על הקווים לאחר 22 שנות ארסן ונגר יעשו את ההבדל בכל מה שקשור למנטאליות והאופי של המועדון מצפון לונדון. אמש, כולם קיבלו הוכחה שהמאמן הוא לא הבעיה.


התותחנים איבדו יתרון מוקדם נגד ברייטון, ורשמו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, בדיוק ברגעים המכריעים של העונה. בעקבות התיקו המאכזב, התותחנים רחוקים 3 נקודות מהיריבה העירונית השנואה טוטנהאם, ויקוו לנס של אברטון במחזור הסיום. צ'לסי, שעד לפני כמה מחזורים הסתכלה על ארסנל מלמטה הבטיחה אמש באופן סופי את המקום בליגת האלופות.


במידה ואברטון לא תצליח לגבור על התרנגולים, הסיכוי היחידי של ארסנל לחזור לליגת האלופות יהיה רק אם יצליחו לזכות בליגה האירופית. כידוע התותחנים כמעט הבטיחו את מקומם בגמר שייערך בבאקו כשגברו ביום חמישי האחרון 1:3 על ולנסיה. 








פרט לערב המאכזב של התותחנים על כר הדשא, דברים רבו קרו באמירויות מחוץ למגרש. ארון ראמזי, שיעזוב בקיץ הקרוב ליובנטוס, זכה לפרידה מרגשת מהאוהדים באמירויות לאחר 11 שנים בלונדון. הוולשי לא הצליח לעצור את הדמעות מול האוהדים המקומיים וזכה לכבוד גדול מהמועדון.


"ברור מאליו שזה ערב מאוד אמוציונלי עבורי. עברתי פה חתיכת מסע. 11 שנים מחיי. עברתי פה כל כך הרבה כשאני מסתכל לאחור. אתם יכולים לשמוע על הקול שלי כמה הרגע הזה משמעותי עבורי. אני אסיר תודה על ההזדמנות לשחק במועדון הנהדר הזה כל כך הרבה שנים". אמר ראמזי ל'סקיי ספורטס'


"הגעתי כילד בן 17 ואני עוזב כגבר, עם משפחה אישה וילדים. כמובן שאני מאוד נרגש לפרק החדש בחיי, אבל היום אני חושב רק על הפרידה. יקח לי כמה ימים להתרגל לזה". סיכם ראמזי הנרגש.





בלונדון נפרדו אמש גם מהחלוץ דני וולבק, שהודיע על עזיבה במפתיע. באמירויות ידעו שחוזהו של האנגלי יסתיים בקיץ הקרוב, אך לאורך תקופה הודיעו שיקבלו את ההחלטות רק בתום העונה. אמש, אמרי חשף לאחר המשחק שבהחלטה משותפת, וולבק יעזוב את הקבוצה בתום העונה. "הוא יחסר בחדר ההלבשה. המועדון דיבר עם השחקן וקיבל החלטה להיפרד". סיפר בקצרה המאמן הספרדי.


וולבק , שנרכש ממנצ'סטרי יונייטד ב-2014, יעזוב את ארסנל לאחר 5 עונות במועדון, בהם ערך 126 הופעות וכבש 32 שערים, אך בעיקר סבל מחוסר מזל ופציעות תכופות. ברחבי הממלכה מדווחים שהוא יעבור בהעברה חופשית לניוקאסל. התותחנים נפרדו גם מפטר צ'ך, שיפרוש בסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי