נשאר כחול: דויד לואיז האריך את חוזהו בצ'לסי עד 2021

דויד לואיז
דויד לואיז | האתר הרשמי

הבלוז הודיעו על המשך ההתקשרות עם הבלם, שסיפק הצלה אדירה מהקו בניצחון על פרנקפורט שהעלה את הקבוצה לגמר הליגה האירופית. "אני אוהב את המועדון ושמח על ההזדמנות להישאר", אמר הברזילאי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
יממה לאחר העלייה לגמר הליגה האירופית בתום ניצחון דרמטי על פרנקפורט בדו קרב פנדלים, צ'לסי הודיעה הערב (שישי) על הארכת חוזהו של הבלם הברזילאי דויד לואיז (32), שיהיה חלק מהמועדון הלונדוני לפחות עד 2021.


לואיז הנרגש סיפר במעמד החתימה: "אני כל כך מאושר ומודה על ההזדמנות להישאר בצ'לסי גם בעתיד. אני אוהב את המועדון ומרגיש שאני עדיין שאפתן ומלא באמביציה כמו כדורגלן צעיר שהחל את דרכו".


על העונה שעוברת על צ'לסי: "זה אומר המון עבור המועדון להגיע לגמר הליגה האירופית, וכמובן שיש לנו גם את האפשרות לסיים את העונה בפרמיירליג במקום שמוביל לליגת האלופות. אמשיך לעשות כמיטב יכולתי על מנת לסייע לקבוצה".


לואיז רשם העונה 48 הופעות במדי צ'לסי בכל המסגרת בהן הבקיע שלושה שערים והיה כאמור גורם משמעותי בהגעתה של הקבוצה לגמר הליגה האירופית. נציגת הבעלים מרינה גרנובסקיה אמרה: "אנחנו שמחים על השארתו של דויד, שמהווה השפעה חיובית עבור כל הסובבים אותו".

 

נשאר כחול. דויד לואיז (צ'לסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי