צפו : וילה חזרה מפיגור ל-1:2 נגד ברומיץ', לידס ניצחה 0:1 את דרבי

תמי אברהם
תמי אברהם | האתר הרשמי

בדרך לוומבלי? הוריהאן (75) ואברהם (79) מחקו שער מוקדם של גיל (16, שגם הורחק 88) וסידרו מקדמה לקראת גומלין חצי גמר הפלייאוף שייערך בעוד שלושה ימים. רוף (55) סידר ניצחון חוץ על חבורתו של למפארד

(גודל טקסט)

נוריץ' ושפילד יונייטד כבר הבטיחו את עלייתן לפרמיירליג והערב (שבת) יצא לדרך המאבק על הכרטיס השלישי והאחרון לליגת הטובה בעולם עם שני המפגשים הראשונים בחצי גמר פלייאוף העלייה מהצ'מפיונשיפ.


במשחק הראשון חזרה אסטון וילה מפיגור וגברה 1:2 בבית על ווסט ברומיץ' בדרבי החם של ברמינגהאם והשיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין בעוד שלושה ימים. במשחק המאוחר ניצחה לידס בחוץ 0:1 את דרבי קאונטי.


אסטון וילה – ווסט ברומיץ' 1:2

דווקא אחרי פתיחה טובה יותר שכללה בעיטה למשקוף ושליטה מוחלטת במרכז המגרש, וילה ספגה בעקבות שגיאה גסה של גלן ווילן הוותיק שהחליק סמוך לרחבה. מי שניצל זאת עד תום היה דוויט גייל (16) המצוין שהעלה את ברומיץ' ליתרון עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה והעלה את מאזנו ל-24 שערים – שיא אישי עבור החלוץ בן ה-28.



המארחת לא הורידה את הראש, המשיכה לתקוף ובדקה ה-75 נעשה צדק בדרבי של ברמינגהאם כאשר קונור הוריהאן שלח טיל אדיר לרשת בבעיטה מחוץ לרחבה. הקהל נכנס למשחק, וילה קיבלה בוסט של ביטחון וכעבור ארבע דקות היא גם הפכה את התוצאה עם פנדל מוצלח של תמי אברהם המושאל מצ'לסי, שהבקיע בפעם ה-26 העונה במסגרת הליגה וסידר 1:2 ומקדמה משמעותית לקראת הגומלין כשכידוע בפלייאוף הצ'מפיונשיפ אין משמעות לשערי החוץ.


אם לא די בתוצאה המאכזבת, בדקה ה-88 ווסט ברומיץ' איבדה את גייל, הכוכב הגדול שלה, שספג כרטיס אדום לאחר פגיעה מיותרת בשוער אסטון וילה והוא ייעדר מהמשחק הביתי שיכריע את זהות העולה לגמר הגדול בוומבלי.


דרבי – לידס 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
לידס יונייטד שאיבדה את הכרטיס הישיר לפרמיירליג רק במחזורים האחרונים, התארחה במשחק הראשון אצל דרבי ופנרק למפארד שהשתחלו לפלייאוף רק במחזור האחרון. הקבוצה הבכירה יותר הראתה עליונות על המגרש ועלתה ליתרון בדקה ה-55 על ידי מלך השערים של הקבוצה קמאר רוף, קיבל כדור מג'ק הריסון. התוצאה נשמרה עד הסיום וחבורתו של מרסלו ביילסה השיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין שיערך בביתה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי