קלופ: "אף אחד לא בוכה כאן. נצטרך להיות מושלמים"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

המאמן גאה בשחקניו: "עשינו את שלנו, התקדמנו בצורה יוצאת דופן". רוברטסון: "97 הנקודות מראות עד כמה רחוק הגענו. אנחנו לא הולכים לשום מקום". סלאח ומאנה זכו בתואר מלך השערים, אליסון קיבל את כפפות הזהב

(גודל טקסט)
מספר הנקודות השלישי הכי גבוה בהיסטוריה של הפריימרליג (97 נקודות), הפסד אחד בלבד, פער של שבע נקודות יתרון לזכותה בחודש ינואר, עונה ללא הפסד ביתי ותשעה נצחונות רצופים. כל זה לא הספיק לליברפול שרשמה עונה נפלאה וניצחה אתמול 0:2 את וולבס במחזור הסיום, אך הבשורות מברייטון לא הגיעו והקבוצה לא הצליחה לזכות באליפות ראשונה מאז 1990. בקבוצה מאוכזבים אך גאים ובעיקר מצפים לגמר ליגת האלופות ב-1 ביוני נגד טוטנהאם.


המאמן יורגן קלופ אמר: "אף אחד כאן לא בוכה. לא רצינו לסיים במקום השני אבל כשהיריבה היא מנצ'סטר סיטי, זה מה שקורה. אנחנו עשינו את שלנו. אני מסתכל על הדברים אחרת, סגרנו פער גדול של 25 נקודות מהעונה שעברה. התקדמנו בצורה יוצאת דופן. החבר'ה נתנו מאה אחוז והם ראויים למחמאות. הצגנו אמונה לאורך כל הדרך, נשארנו במירוץ. אנשים יסתכלו נקודתית, על משחק אחד פה או רגע אחר שם. מזל טוב למנצ'סטר סיטי, הם עשו 198 נקודות בשנתיים – זה לא רע. נצטרך להיות מושלמים כדי לגבור עליהם בשנה הבאה".


אנדרו רוברטסון אמר: "כולם בתחילת העונה היו רוצים 97 נקודות. זה מראה עד כמה רחוק הגענו. התמודדנו נגד קבוצה מדהימה. עברנו כברת דרך ארוכה וסגרנו את הפערים שהיו לנו ממנצ'סטר סיטי בשנה שעברה. אנחנו לא הולכים לשום מקום. הקבוצה הזו תישאר יחד ותרצה לזכות בתואר בעונה הבאה. כמעט ולא טעינו השנה אך נלמד ממה שקרה, יש לנו משחק ענק ואז נחשוב על העונה הבאה. סיטי קבוצה מדהימה וגם אנחנו. אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות אחרי ההפסד בגמר בשנה שעברה ויודעים שיהיה קשה".




סאדיו מאנה שכבש אתמול צמד השווה את מספר שערי הליגה של מוחמד סלאח והשניים קיבלו את תואר מלך השערים בצוותא עם פייר-אמריק אובמיאנג מארסנל. המצרי עשה זאת בפעם השנייה ברציפות לאחר שבעונה שעברה כבש 32 שערי ליגה. סלאח אמר: "נילחם שוב בכל העונה בעונה שעברה. עשינו הכל נכון העונה. 97 נקודות, הפסדנו רק פעם אחת. מברך את סיטי".


גם השוער אליסון קטף פרס – כפפות הזהב, כששמר 21 פעמים על שער נקי העונה. בנוסף, הוא ספג 22 שערים בלבד, אחד פחות מאדרסון ממנצ'סטר סיטי. הברזילאי הואר השוער הראשון של ליברפול שזוכה בפרס מאז עונת 2007/08 אז עשה זאת פפה ריינה בעונת הבכורה שלו במועדון.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי