סטרלינג: "בתור ילד בכלל אהדתי את מנצ'סטר יונייטד"

ראחים סטרלינג חוגג
ראחים סטרלינג חוגג | Gettyimages

קשר מנצ'סטר סיטי עשוי לזכות בדאבל בשבת אם יכניע גם את ווטפורד (18:45, ישיר בספורט1), אבל לפני כן מי שהגיע מליברפול סיפר בראיון: "אני לא אמור להגיד את זה, בטח לא עכשיו, אבל הייתי בגמר ב-2007 בתור ילד"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

נכון שבתואר שחקן העונה בפרמיירליג זכה וירג'יל ואן דייק מליברפול, אבל רבים בהחלט היו מופתעים מכך שההולנדי זכה בפרס. לא מפני שליברפול כלל לא זכתה באליפות בסופו של דבר, אלא מפני שלפרקי זמן ארוכים את המכונה של פפ גווארדיולה, בדרך לאליפות שנייה ברציפות, הוביל ראחים סטרלינג. הקשר הסתפק בתואר "השחקן הצעיר של העונה" למרות שהוא כבר בן 24, הודות למספרים אדירים: 17 שערים ו-10 בישולים ב-34 משחקים בהם שותף.

אמש (חמישי) התראיין סטרלינג וחשף פרט מאוד מפתיע. כזכור, סטרלינג נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי מליברפול בקיץ 2015 תמורת כמעט 50 מיליון ליש"ט כשהיה בן 20, אז היה זה שיא עבור שחקן אנגלי, בסיום מו"מ שהיה סוער ואף מלוכלך, מכיוון שהקשר שהגיע למלווד בגיל 15 דרש העלאת שכר משמעותית ולא הותיר למועדון ברירה אלא למכור אותו.

כעת חשף סטרלינג: "אני לא אמור להגיד את זה – בטח שלא עכשיו! – אבל בתור ילד הייתי אוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד", סיפר הקשר והוסיף, "אני זוכר שהייתי בגמר הגביע ב-2007 (בו צ'לסי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד והוא היה הראשון בוומבלי לאחר שש שנים בהן שופץ) וזו הייתה חוויה בלתי נשכחת. זו גם הסיבה שהענקתי כרטיסים לילדי בית הספר לגמר הקרוב, הם גרים כל כך קרוב למגרש ולא זוכים להיות בו. אם זה ישפיע על שניים או שלושה ילדים, זה שווה הכל. ככה אני הרגשתי כילד".


סטרלינג. הגיע לגמר לפני למעלה כעשור כאוהד יונייטד (Gettyimages)

לסטרלינג ולמנצ'סטר סיטי תהיה אפשרות לזכות בדאבל מחר (שבת, החל מ-18:45 בשידור ישיר בספורט1), אם יכניעו את ווטפורד באירוע המרגש והעתיק בעולם – גמר הגביע האנגלי בוומבלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי