קומפני: "אנחנו הטובים בעולם". פפ: "נרצה להשתפר עוד"

מנצ'סטר סיטי חוגגת
מנצ'סטר סיטי חוגגת | Gettyimages

קפטן סיטי, שכלל לא בטוח שימשיך, גאה בקבוצתו: "מועדון ענק, זכות להיות חלק ממנו. אנחנו מציגים רמה מדהימה כבר יותר משנתיים". המאמן הספרדי לא שבע. באנגליה החמיאו: "חוויה לצפייה, גם לאלה שלא אוהבים אותה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי השלימה את אחת העונות הגדולות ביותר שראו בכדורגל האנגלי, לפחות בזירה המקומית, כשהביסה 0:6 את ווטפורד בגמר הגביע האנגלי וזכתה לא רק בדאבל אלא בכל ארבעת התארים המקומיים: אליפות אנגליה, הגביע האנגלי, מגן הקהילה וגביע הליגה. הסיטיזנס הם הראשונים בכדורגל האנגלי שמנצחים 50 משחקים בעונה: 32 בליגה, 7 בליגת האלופות, 6 בגביע האנגלי ו-5 בגביע הליגה (כולל שני נצחונות בפנדלים), כשבדרך הם שברו עוד שיאים רבים.


המחמאות, כצפוי, לא פסקו. "מנצ'סטר סיטי סיימה עונה גדולה עם זינוק ענק וטרבל מקומי. השער האחרון של הגיבור סטרלינג השווה את תוצאת השיא מגמר הגביע", נכתב ב"סאן". ב-BBC נכתב: "סיטי הצטיינה גם במשחק האחרון שלה כשריסקה את ווטפורד בדרך לטרבל המקומי". ב"מירור" התייחסו לסגנון המשחק: "מה שדה בריינה עשה בעשר דקות זה נפלא, אבל לראות את סיטי משחקת 90 דקות זו כבר חוויה. גם למי שלא אוהב אותה". אגב, היריבה של סיטי במגן הקהילה תהיה לא אחרת מאשר ליברפול.


ברנרדו סילבה: "זו הרגשה מדהימה לזכות בכל המפעלים המקומיים בפעם הראשונה. זה מדהים. האוהדים היו מדהימים, הם דחפו אותנו כל העונה. זה הזמן כדי לחגוג ואחר כך לנוח, בעונה הבאה ננסה שוב לזכות בהכל. זה לא משנה אם ננצח 0:1 או 0:5, תמיד יש מקום לשיפור".



עונה נפלאה. סיטי חוגגת עוד תואר (Gettyimages)


פפ גווארדיולה הצטרף לחבורה מצומצמת של שבעה מאמנים שהצליחו לזכות בכל התארים המקומיים, בין היתר עם אלכס פרגוסון, ז'וזה מוריניו וקני דלגליש.:"זה היה גמר מדהים שהיה חותמת לשנה מדהימה. אני מודה לכל האנשים במועדון, במיוחד השחקנים כי הם הסיבה בגללה זכינו בכל כך הרבה תארים. אדרסון הציל אותנו בתחילת המשחק ואלה הדברים שעושים את ההבדל בגמר, אין ספק שאם היינו סופגים זה היה קשה יותר". המאמן נשאל האם קבוצתו יכולה להשתפר ואמר: "אנחנו חייבים, תמיד אפשר להשתפר, לא נישאר בשקט".


הקפטן וינסנט קומפני, שטרם קיבל הצעה להארכת חוזהו וייתכן שייפרד מהמועדון, היה נרגש בסיום: "איזה מועדון ענק, איזו זכות להיות חלק מזה. זה התחיל עם המאמן שקבע את הסטנדרט הגבוה הזה בתחילת העונה ואמר שאנחנו חייבים לזכות באליפות, ונמשך בנו, השחקנים. אנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם לדעתי, אנחנו מציגים רמה גבוהה מאוד כבר למעלה משנתיים".


סרחיו אגוארו, מלך שערי הקבוצה שלא שותף בגמר, צייץ לאחר המשחק על רקע תמונות מהזכייה בתואר: "גאה להיות חלק מהמועדון הנפלא הזה. יחד עשינו את זה לאפשרי – השחקנים, המאמנים, המנהלים, הצוות הרחב, האוהדים שתמכו בנו לאורך כל הדרך. השמחה שלנו היא עצובה".




פפ גווארדיולה. עשה היסטוריה (AFP)


ראחים סטרלינג: "ראיתי את האצטדיון הזה (וומבלי) נבנה כאן, וזה חלום שהתגשם. המאמן אמר לנו שאנחנו חייבים לקבל מנטאליות מנצחת ועשינו את זה. זו עונה ארוכה אחרי גביע העולם המתיש אבל היינו טובים".


קווין דה בריינה עבר עונה לא פשוטה עם לא מעט פציעות: "הרגשתי כבוד גדול לעלות מהספסל ולסיים את העונה עם שער וזכייה בגביע. אחרי הפציעה נגד טוטנהאם הייתי גמור מנטאלית. אני רוצה להראות שאני עדיין אותו דבר. אני בטוח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי