ז'ירו האריך חוזה: "רציתי להישאר חלק מהמשפחה"

אוליביה ז'ירו
אוליביה ז'ירו | האתר הרשמי

החלוץ ישחק בצ'לסי גם בעונה הבאה: "מרגיש חלק מהמועדון, שמח להמשיך ומקווה לזכות בתארים". גונסלאו היגוואין יעזוב?

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
זה היה באוויר כבר מספר ימים והיום (שלישי) זה הפך לרשמי: החלוץ הצרפתי אוליביה ז'ירו שוכנע להישאר, חתם על חוזה חדש בצ'לסי והוא ישחק במדי הבלוז גם בעונה הבאה.


"אני מאוד שמח לחתום על חוזה חדש", אמר ז'ירו. "רציתי מאוד להישאר במועדון עוד עונה – הרגשתי חלק מהקבוצה וחלק מהמשפחה מהרגע הראשון שהגעתי. אני מקווה שביחד נוביל את הקבוצה לזכייה בתארים".


בינואר 2018 ז'ירו עזב את ארסנל והצטרף ליריבה העירונית, צ'לסי. בעונה וחצי במדי הבלוז הוא הבקיע חמישה שערי ליגה בלבד ב-40 הופעות, אבל הצטיין בליגה האירופית עם עשרה שערים ב-13 משחקים.
כזכור, צ'לסי נמצאת בלחץ בעקבות איסור ההעברות שהוטל עליה ומודעת לכך שאם היא הייתה מאבדת את ז'ירו ואת הזאר בקיץ אחד, היא למעשה הייתה נשארת ללא שני שחקני ההתקפה הטובים ביותר שלה דווקא בעונה בה היא לא יכולה להתחזק, בהנחה שערעורה לבית הדין הגבוה לספורט (CAS) לא יתקבל.


לכן, עשו ראשי צ'לסי ככל שביכולתם לשכנע את ז'ירו להמשיך חרף התעניינות מניס, מארסיי, בורדו וליון וכאמור גם הצליחו. כעת, נשאלת השאלה, אם הדבר רומז לכך שגונסאלו היגוואין לא ימשיך בצ'לסי, על אף שלקבוצה אפשרות לרכוש את החלוץ שמושאל אליה בחודשים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי