לוקאקו מתרחק מאינטר: יונייטד לא תסכים להתפשר על מחירו

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

באנגליה טוענים כי למרות שהנראזורי יהיו מוכנים להקציב לבלגי שכר גבוה של 200,000 יורו לשבוע, עדיין קיים פער של 20 מיליון בין מה שיהיו מוכנים לשלם לשדים האדומים עבורו. הגעת קונטה לאיטליה תקל על העסקה?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

רומולו לוקאקו הוא לא השחקן היחיד שלא מרוצה במנצ'סטר יונייטד של אולה גונאר סולשיאר, אבל הוא עלול להמשיך להיות לא מרוצה מהמצב. החלוץ, שפתח רק ב-15 משחקים מתוך 29 תחת המאמן הנורבגי, ציפה להימכר למועדון מחוץ לאנגליה בקיץ אך נראה שהוא יישאר.

על פי דיווח ב"דיילי מייל" הבוקר (שישי) מתברר כי אינטר, שהיתה המועמדת הבכירה לקנות את כרטיסו, תהיה מוכנה לשלם רק 50 מיליון ליש"ט – בעוד בעלי יונייטד אד וודוורד קבע את תג המחיר שלו על 70 מיליון. ב"מירור" נכתב כי וודוורד מתעקש על המחיר ולא יהיה מוכן להתפשר. גם ההצעה של הקבוצה האיטלקית לפיה ישלמו 30 מיליון ויוסיפו את פרישיץ' לא צפויה להתקבל אצל הנהלת יונייטד.

התקשורת בארץ המגף טוענת שאינטר, אם תרכוש את לוקאקו, תשלם לו משכורת של 200,000 יורו לשבוע. אנטוניו קונטה, שעל פי כל הסימנים הולך להיות המאמן הבא של הנראזורי, ידוע כמי שמעריך את הבלגי ואף ניסה להחתים אותו כשהיה מאמן צ'לסי לפני כשנתיים.

לוקאקו. יישאר באולד טראפורד? (AFP)
לוקאקו. יישאר באולד טראפורד? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי