העברות: גריזמן מבוקש ביונייטד, פלקאו עוזב את מונאקו

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

השדים האדומים ינסו להפעיל את סעיף של הצרפתי, הקולומביאני עשוי לחזור לאתלטיקו. וגם: דפאי רמז על עזיבה, לו סלסו יצטרף לטוטנהטם אם אריקסון יימכר לריאל, המירוץ על פליקס מתגבר וצ'לסי קבעה תג על הזאר

(גודל טקסט)
 שמועות 
* ממפיס דפאי שלח רמז עבה לגבי עתידו ברשתות החברתיות כאשר צילם את עצמו עולה על מטוס וכותב על גוף הסרטון "תודה ליון". כרגע אין הצעה קונקרטית ויהיה מעניין לראות לאן מועדות פניו של ההולנדי המצוין.




* לפי 'סקאי ספורטס' צ'לסי דורשת על אדן הזאר 130 מיליון ליש"ט, בעוד שריאל מדריד כעת לא מוכנה לשלם יותר מ-88 מיליון ליש"ט (100 מיליון יורו).


* באנגליה מדווחים שקאלום הדסון אודיו שנשאר בצ'לסי עד תום העונה למרות הצעותיה של באיירן מינכן, נחוש לעזוב לאלופה הגרמנית אך לא בטוח שהבלוז יוותרו עליו לאחר עונש האמברגו.


* דיווח של "ל'אקיפ" בצרפת טוען שרדאמל פלקאו שיחק את משחקו האחרון במונאקו ויעזוב בקיץ. על פי "סקאי" האנגלי, פלקאו מבוקש בוולנסיה ובאקסית אתלטיקו מדריד. יש לו גם הצעות מסין, אך נראה שספרד תהיה היעד הבא שלו.


פלקאו במדי אתלטיקו. יחזור לקולצ'ונרוס? (AFP)
פלקאו במדי אתלטיקו. יחזור לקולצ'ונרוס? (AFP)


* על פי "אס", בטיס נמצאת במשא ומתן עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע למכירת המגן הספרדי-דומיניקני ג'וניור פירפו. פירפו בן ה-22 רשם 24 הופעות ב"לה ליגה" העונה וכבש שלושה שערים, ובליגה האירופית עזר לקבוצתו לסיים במקום הראשון בבית שכלל את מילאן ואולימפיאקוס. מחירו אמור לעמוד על כ-25 מיליון יורו.


* לאחר שאנטואן גריזמן הודיע שיעזוב את אתלטיקו מדריד לאחר חמש שנים, שתי המועמדות לעיקריות להחתימו היו ברצלונה ופריז סן ז'רמן, אבל פלי 'הדיילי מייל' המאבק על הצרפתי יהיה משולש לאחר שגם מנצ'סטר יונייטד נכנסה לתמונה ואם אכן תרכוש את השחקן תמורת סכום השחרור שלו העומד על כ-120 מיליון יורו, החלוץ בן ה-28 יהיה הרכש היקר בתולדות השדים האדומים.


* שמו של ז'ואאו פליקס הצעיר ממשיך לעורר עניין ולפי ה'מירור' בנפיקה עשויה בקרוב להחליט על היעד הבא שלו. מבין הקבוצות שרוצות את השחקן הן מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס כאשר עלותו צפויה להגיע ל-105 מיליון ליש"ט.



מה יהיה היעד הבא של ז'ואאו פליקס? (Gettyimages)


* לפי ה'אס' טוטנהאם תנסה לרכוש את הארגנטינאי של בטיס, ג'ובאני לו סלסו תמורת 60 מיליון יורו, אם אכן כריסטיאן אריקסן אבל יימכר לריאל מדריד הקיץ.


* התקדמותו של שחקן ההתקפה של אברטון רישארליסון ממשיכה להרקיע שחקים, ובאנגליה מדווחים שהקבוצה מליברפול תצמיד תג מחיר של 100 מיליון ליש"ט אם יגיעו הצעות.


* אחד מגיבורי המסע של טוטנהאם בליגת האלופות, פרננדו יורנטה עשוי לעזוב את התרנגולים בסיום העונה. ווסטאהם ולסטר עוקבות אחרי הספרדי.


* חלוץ נבחרת הנוער של אנגליה דני לואדר בן ה-18 שכבש העונה 10 שערים בליגת המילואים של אנגליה במדי רדינג מבוקש על ידי ארסנל, שרוצה גם את סמואל אומטיטי מברצלונה.


טוטנהאם סימנה את ג'ובאני לו סלסו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי