יובנטוס הצטרפה למירוץ אחרי פוגבה, אובמיאנג קיבל הצעה מסין

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

"סקאי" באיטליה דיווח שנציגים מהגברת הזקנה כבר נפגשו עם סוכנו של כוכב מנצ'סטר יונייטד. איקרדי עשוי להחליף את גריזמן, כוכב ארסנל מבוקש באברגרנדה. וגם: לוקאס פרס חתם באלאבס

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

רשמי
* אלאבס הודיעה על הרכש הראשון שלה לקראת העונה הבאה: החלוץ לוקאס פרס שיעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשלוש עונות. הקבוצה מספרד תשלם עבורו 2.5 מיליון יורו. החלוץ, שהגיע לארסנל בתמורה ל-17.1 מיליון ליש"ט בקיץ 2016, כבש בעונה שעברה שישה שערים במדי ווסטהאם.




שמועות
* הרכש הראשון של הרוסונרי? באיטליה מדווחים כי מרקו ג'יאמפאולו מי שצפוי להיות מאמנה של מילאן, כבר חושב על רכש ראשון בדמות פטריק שיק מרומא. ג'יאמפאולו מכיר היטב את הצ'כי ששיחק תחתיו במדי סמפדוריה ב 2016, ורוצה לראות אותו בסן סירו בעונה הבאה.


* עסקת ענק בין אינטר לאתלטיקו מדריד? ה'מייל אונליין' מדווח הבוקר (שלישי) שהנראזורי הגישו הצעה לקולצ'ונרוס, במסגרתה החלוץ הארגנטינאי הבעייתי, מאורו איקרדי יעבור לוונדה מטרופוליטנה, בעוד אלברו מוראטה, שצפוי להירכש ע"י הספרדים במסגרת הסכם ההשאלה שלו מצ'לסי יעבור לסן סירו.

 

* יובנטוס מצטרפת למירוץ אחר פול פוגבה, כך לפי הדיווח ב"סקיי ספורט איטליה". נציגים של הגברת הזקנה כבר נפגשו עם סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, במטרה להחזיר את הצרפתי שזכה עם הקבוצה בארבע אליפויות ברציפות בין 2012 ו-2016. אלופת איטליה צפויה להגיש בקרוב הצעה עבורו. פוגבה מקושר לריאל מדריד בחודשים האחרונים אך טרם הוגשה עבורו הצעה רשמית.






* האם פייר אמריק אובמיאנג בדרך לעזוב את ארסנל? ב"מירור" פורסם כי הוגשה לו הצעה מפתה מסין, שם הוא צפוי להרוויח 300,000 ליש"ט בשבוע. שתי קבוצות הוזכרו כמעוניינות בחלוץ הגאבוני: גוואנגז'ו אברגרנדה ושנגחאי SIPG.


* קיירן טריפייר, מגנה של טוטנהאם, לא בטוח שימשיך בתרנגולים בעונה הבאה: "אני רוצה להישאר באנגליה אבל מה אפשר לעשות? אראה מה קורה במועדון ונחליט בהמשך". המגן הוסיף: "אני הולך עכשיו ליהנות מהחופשה ולהתאושש אחרי עונה ארוכה וקשה, לכל אחד יש החלטה לעשות. ברור שהמועדון הזה היה טוב מאוד בשבילי בעונות האחרונות". אתלטיקו מדריד, נאפולי ויובנטוס הוזכרו כמעוניינות בשירותיו.


טריפייר.
טריפייר. "רוצה להישאר באנגליה" (AFP)


* בגרמניה מדווחים שבאייר לברקוזן סירבה להצעה של 90 מיליון יורו מבאיירן מינכן על קאי האברץ. בעיתון "Tageszeitung" נכתב כי הבווארים רוצים את הכישרון בן ה-19, שכבש העונה 17 שערים ב-34 הופעות בליגה וסייע לקבוצתו להפעיל לליגת האלופות, אך לברקוזן רוצה לשמור עליו לקראת הקמפיין האירופי.


* תומא מונייה, שחקנה של פריז סן ז'רמן שמסיים את חוזהו ב-2020, התראיין ל"לה-פריסיאן" ודיבר על עתידו: "לעזוב בחינם זה משהו שיתאים לי. אני לא חושב שהמועדון יכול להרוויח עליי הרבה כסף. נכון שיש לי שווי שוק, אבל אני מגן בן 28, שיחקתי מעט. אם המועדון יגיד לי שהם זקוקים לכסף בגלל הפייר-פליי, ולא אשחק בעונה הבאה – נמצא פיתרון שיתאים לכולם. יש 12 קבוצות שרוצות אותי, כולן מחמש הליגות הבכירות".


* ראול אלביול רוצה לחזור לולנסיה, כך לפי דיווחים ב"מארקה". הבלם הספרדי שיהיה בספטמבר הקרוב בן 34, מיעט לשחק העונה בשורות נאפולי משום שסבל מפציעות, ורשם 23 משחקים בלבד. נאפולי מעוניינת לצרף את החלוץ רודריגו, אך בולנסיה הבהירו כי גם אם זה יקרה, מדובר בשתי העברות נפרדות לחלוטין. אלביול רוצה לחזור לשחק בקבוצת נעוריו שתשתתף בעונה הבאה בליגת האלופות. סעיף השחרור שלו עומד על ארבעה מיליון יורו.




* ריאל סוסיאדד עוקבת אחרי נוליטו, חלוצה הספרדי של סביליה, שאמנם מחזיק בחוזה בקבוצה מאנדלוסיה עד 2021, אך בעונה שעברה רשם 17 הופעות בלבד בשל פציעה ארוכה. סוכנו של השחקן מחפש עבורו קבוצה חדשה בספרד, והוא עשוי להגיע לקבוצה מחבל הבאסקים אם יתגמש בדרישותיו הכספיות.


* חאמס רודריגס סיים את תקופת ההשאלה שלו בבאיירן מינכן, ואלופת גרמניה לא תממש את אופציית הרכישה בגובה 42 מיליון יורו. הקשר הקולומביאני לא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן לעונה הבאה כך שהוא לא יחזור לריאל מדריד. לפי "הבילד", כריסטיאנו רונאלדו מנסה לשכנע את הקשר להצטרף ליובנטוס. כזכור, לשניהם אותו סוכן – חורחה מנדש, והם חברים טובים עוד מתקופתם המשותפת במדי ריאל מדריד.


* ב"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי דווח שמריו מנדז'וקיץ' עשוי לעזוב את יובנטוס. החלוץ הקרואטי כבש שער אחד בלבד בכל 2019, וללא מאסימיליאנו אלגרי שהאמין בו, ייתכן וישוחרר. באיטליה נכתב שהוא עשוי לחזור לבונדסליגה, אולי לבורוסיה דורטמונד, וגם הכסף הגדול בסין נמצא על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי