רוני תוקף: "גם רונאלדו ומסי לא יפתרו את הבעיות של יונייטד"

וויין רוני
וויין רוני | Gettyimages

מלך שערי השדים האדומים בכל הזמנים משקיף מרחוק על הבעיות ומשוכנע שקבוצתו לא תוכל להתחרות על האליפות. האנגלי ממליץ לסולשיאר לבנות את הקבוצה מחדש: "עם שחקנים צעירים ומוכשרים שטובים מספיק כבר עכשיו"

(גודל טקסט)

שנתיים עברו מאז וויין רוני עזב את מנצ'סטר יונייטד, כשהגיע לאברטון ובהמשך עבר לשחק בדי. סי. יונייטד מה-MLS. מלך שערי המועדון בכל הזמנים, שזכה איתה בחמש אליפויות (האחרונה ב-2012/13), בגביע האלופות וסה"כ ב-16 תארים – משקיף מרחוק בדאגה על בעיות הקבוצה והיום (ראשון), התראיין ל-BBC ולא נשמע אופטימי לגבי העתיד.

רוני אמר: "זו תהיה שנה מסובכת עבור מנצ'סטר יונייטד. בדיוק כמו צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם – יהיה לה קשה להגיע לרמה של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד בשנתיים הקרובות". קפטן נבחרת אנגליה לשעבר אמר שהקבוצה זקוקה לבנייה מחדש, אך החתמת שחקני רכש נוצצים הם לא הפתרון.

"הדבר הראשון שאולה (גונאר סולשיאר) צריך לעשות הוא לבנות את הקבוצה מחדש. אני לא חושב ששחקן אחד או שניים במאה מיליון ליש"ט תוכל לעזר. אם כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי, גארת' בייל או סרחיו ראמוס היו יכולים להגיע, הם היו נותנים שנתיים גדולות ו-350 מיליון ליש"ט היו הולכים לפח".


רוני. מודאג ממה שקורה ביונייט (AFP)

אז מה הוא ממליץ? "המועדון צריך לבנות על שחקנים צעירים, כדאי לרכוש שחקנים ב-30-40 מיליון ליש"ט ולבנות סביב עוד חמישה-שישה את הקבוצה. הם צריכים להיות שחקנים צעירים עם פוטנציאל גדול אך כאלה טובים מספיק כבר עכשיו כדי להיות חלק מהקבוצה הזו כבר עכשיו. אני חושב שהאוהדים יבינו שהקבוצה לא תתחרה על האליפות בשנה הבאה. אולה צריך זמן לבנות את הקבוצה וזה ייקח זמן, לפחות שנתיים או שלוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי