הרכש השני? יונייטד מוכנה לשלם 45 מיליון ליש"ט על איסה דיופ

איסה דיוף
איסה דיוף | Catherine Ivill / Staff

דיווח: לאחר שצירפו את דניאל ג'יימס מסוונזי, השדים האדומים סימנו את בלם ווסטהאם בן ה-22 ובנוסף לסכום הכספי יציעו לפטישים גם את אחד משחקני ההגנה

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
האם מנצ'סטר יונייטד קרובה להשיג את שחקן הרכש השני שלה הקיץ? לאחר שצירפו את דניאל ג'יימס מסוונזי, השדים האדומים סימנו את בלם ווסטהאם איסה דיופ, עליו הם מוכנים לשלם כ-45 מיליון ליש"ט בנוסף לשחקן הגנה שיעשה את הדרך ההפוכה, אולם הפטישים לא מוכנים לשמוע הצעות מתחת ל-60 מיליון ליש"ט.


אחרי שלוש שנים בקבוצה הבוגרת של טולוז, דיוף עבר בקיץ שעבר לווסטהאם תמורת 22 מיליון ליש"ט והפך לשחקן הרכב קבוע במרכז ההגנה של הפטישים כאשר רשם 33 הופעות במסגרת הפרמיירליג וכבש שער בודד בניצחון 1:3 על פולהאם.


מי שעתידו במועדון עדיין אינו ברור הוא הכוכב פול פוגבה, שלפי הדיווחים בספרד הודיע הבוקר לראשי מנצ'סטר יונייטד כי הוא רוצה להצטרף לריאל מדריד – שתצטרך לשלם  150 מיליון ליש"ט עבור קשר נבחרת צרפת.


שחקן נוסף שעשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד הוא רומולו לוקאקו, שלפי דיווחים שונים כבר סיכם את תנאיו באינטר ואמור לחתום לחמש שנים בבירת איטליה. למרות זאת, המועדונים טרם הגיעו לסיכום על גובה התשלום כאשר השדים האדומים דורשים כ-65 מיליון יורו בתמורה לבלגי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי