יונייטד רוצה את אובאמיאנג, מאקללה עשוי לשוב לצ'לסי

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

העברות: השדים האדומים חושבים על היום שאחרי לוקאקו וסימנו את הסקורר של התותחנים, שחקן העבר הצרפתי עשוי להתאחד עם למפארד בתור המנהל הטכני. וגם: חואנפראן בדרך ליעד מפתיע, פ.ס.ז' שמה עין על "פירלו הבא"

(גודל טקסט)
רשמי
* בולוניה מימשה את האופציה על ריקרדו אוסוליני, שהיה מושאל אצלה העונה מיובנטוס, והחתימה אותו תמורת 15 מיליון יורו.




* אתלטיקו מדריד החתימה את מרקוס יורנטה מריאל מדריד. לידיעה המלאה לחצו כאן.


* אולכסנדר זינצ'נקו האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2024.




שמועות
* לפי 'TalkSport' מנצ'סטר יונייטד חושבת על היום שאחרי רומלו לוקאקו והיא מתכוונת להציע 70 מיליון ליש"ט על חלוץ ארסנל פייר-אמריק אובאמיאנג שסיים בעונה החולפת כמלך שערי הפרמיירליג עם 22 כיבושים.


* לאחר שנפרד מאתלטיקו מדריד, הימני חואנפראן עשוי לעבור לארצות הברית כאשר נשוויל המשחקת בליגת המשנה מעוניינת בשירותיו, כך דווח ב-ESPN. פרט לקבוצה האמריקאית גם קורינתיאנס וסאלו פאולו ינסו לצרף את הספרדי.


* האם קלוד מאקללה בדרך חזרה לצ'לסי? אחרי דיבורים על מינוי של פנרק לאמפרד לתפקיד המאמן ודידיה דרוגבה כעוזרו, ב'סאן' דווח, שהצרפתי שמאמן בשנתיים האחרונות את יופן הבלגית, עשוי להצטרף לבלוז לתקפיד המנהל הטכני.




* קשרה של ברצלונה ראפיניה עשוי לעזוב את הקבוצה ולעבור למחיזקת הגביע הספרדי ולנסיה.


* אחרי החתמתו של דניאל ג'יימס, מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לצרף שחקן וולשי נוסף, כאשר שמה את העין על כוכבה של בורנמות' דויד ברוקס בן ה-21 שלפי הדיווחים עשוי לעלות כ-50 מיליון יורו.


* אחרי הגעתו של מרקו ג'יאמפולו למילאן, בתקשורת האיטלקית החלו בספקולציות לגבי מסע הרכש המתכונן שלו. המטרה הראשונה של המאמן, כך נראה, היא פטריק שיק מרומא אותו אימן בעבר בסמפדוריה. מי שעשוי לפנות את מקומו הוא פטריק קוטרונה, שעל פי "גאטזה" לא נמצא בתכניות של ג'יאמפאולו.


עשוי לעזוב את ברצלונה. ראפיניה (Gettyimages)


* צ'יצ'ריטו מבוקש בארה"ב. על פי דיווח ב"מירור", הבעלים של אוסטין FC מה-MLS התראיין ואמר שהחלוץ המקסיקני, שמחזיק בחוזה לעוד עונה בווסטהאם, יכול להיות חיזוק מצוין לקבוצה שתגיש הצעה עליו בקרוב.


* ב"ל'אקיפ" נחשפו המטרות הבאות של פריז סן ז'רמן: סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו, וסנדרו טונאלי שעלה העונה לסרייה A עם ברשיה ונחשב לאחד הכוכבים העולים של הכדורגל האיטלקי. טונאלי בן ה-19 מכונה בכלי התקשורת האיטלקיים "פירלו הבא" ואם לא יעבור למועדון גדול הקיץ, הציפיות הן שיעשה זאת בעוד שנה אחרי עונה מוצלחת בליגה הבכירה. ההערכות בצרפת הן שפ.ס.ז' תנסה לקנות אותו לפני ששווי הכרטיס שלו יעלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי