יונייטד ואינטר בדרך לטרייד חלוצים ענק, ראיקוביץ' הוצג

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

באנגליה משוכנעים כי מאורו איקרדי יצטרף לקבוצתו של סולשיאר במקומו של לוקאקו שמעוניין להצטרף לקונטה. שוער מכבי תל אביב חתם בריימס עד 2023. בניטס בדרך לעזוב את המגפייז

(גודל טקסט)
רשמי
* פרדראג ראיקוביץ', השוער הסרבי ששיחק במכבי תל אביב בארבע העונות האחרונות, חתם רשמית במדי ריימס הצרפתית עד 2023



* דניאל אלבס, המגן בן ה-36, הודיע שלא ימשיך בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה – ראו ידיעה נפרדת.

שמועות

* באנגליה מתכוננים לטרייד גדול: ב"אקספרס" פורסם שרומלו לוקאקו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד לאינטר, בעוד קפטן הנראזורי מאורו איקרדי יעשה את הדרך ההפוכה. באיטליה דווח כי המאמן החדש של הנראזורי, אנטוניו קונטה, הבהיר לונדה איקרדי, אשתו של החלוץ המשמשת גם כסוכנת שלו, כי הוא לא בתוכניות לקראת העונה הבאה. יונייטד מודעת לבעיות ההתנהגות שלו אך רוצה חלוץ מוכח שיעזור לאנטוני מרסיאל ומרכוס ראשפורד. לוקאקו עצמו כבר אמר: "עם בואו של כריסטיאנו רונאלדו, הליגה האיטלקית חוזרת. תמיד הערצתי את הליגה הזו. קרלו אנצ'לוטי בנאפולי, מאוריציו סארי ביובנטוס. בשבילי אנטוניו קונטה הוא המאמן הטוב בעולם".
 

* רפא בניטס צפוי לעזוב את ניוקאסל רשמית ב-30 ביוני, עם תום חוזהו. המאמן הספרדי יעדיף להישאר באנגליה ולאמן קבוצה אחרת. לפי "דיילי מייל", לבניטס והבעלים מייק אשלי חילוקי דעות לגבי ההתנהלות בחלון ההעברות וזו בין היתר הסיבה לפרידה.


 

* סמי קדירה בדרך החוצה מיובנטוס. הקשר הגרמני רשם 17 הופעות בלבד בעונה שעברה בשל פציעות (ולאחר מכן סבל מבעיה בליבו), ואינו נמצא בתוכניות של המאמן החדש מאוריציו סארי. שכרו הגבוה עלול להביא לבעיה במכירתו.



רפא בניטס (Gettyimages)


* לפי "לאקיפ", פריז סן ז'רמן מחפשת קשר מרכזי לעונה הבאה וסימנה את רנאטו סאנצ'ס כמחליפו של אדריאן ראביו שסיים את חוזהו. תומאס טוכל מעוניין בקשר שלא מוצא את מקומו בבאיירן מינכן. הקשר רשם 24 הופעות במדי אלופת גרמניה בעונה שעברה.


* ג'ו הארט, שוערה של ברנלי, עשוי לעזוב בהעברה חופשית ולהצטרף לליל שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. הקבוצה הצרפתית עשויה למכור את מייק מייגנאן, השוער המוכשר בן ה-23, והאנגלי בן ה-32 יכול להיות מחליפו, כך לפי "דיילי מייל". מאז עזב את מנצ'סטר סיטי בעונת 2016/17, הקריירה של השוער דעכה והוא שיחק כמושאל בווסטהאם, טורינו וכן בברנלי


*  קיראן טיירני, המגן השמאלי הצעיר של סלטיק (22) מתקרב לארסנל, כך לפי "מירור". הסקוטים כבר דחו הצעה בגובה 15 מיליון ליש"ט וארסנל צפויה להגיש הצעה בגובה 19 מיליון ליש"ט.
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי