קלופ: "הגמר במדריד הוא רק ההתחלה שלנו. לא נעצור!"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן אלופת אירופה סיכם את העונה האחרונה והפגין אופטימיות לקראת העתיד. על שחקניו: "יש להם הכל: מיומנות, אינטיליגנצייה, רגש וכושר". המנכ"ל הוסיף: "יש כל כך הרבה מה לצפות מהקבוצה הזו בעתיד"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

איזו עונה עברה על יורגן קלופ. המאמן הגרמני ראה את האליפות שוב חומקת מאנפילד מצד אחד על אף עונת ליגה יוצאת דופן, אך מצד שני הוביל קלופ את ליברפול לזכייה בליגת האלופות לראשונה מאז 2005. זו הייתה הפעם הראשונה בה זכה בגביע עם האזניים הגדולות. קלופ נהנה כרגע מהחופשה אך מזהיר את היריבות ובראיון לדיילי סטאר אמר: ליברפול רק התחילה.

קלופ אמר: "הדבר החשוב ביותר עבור אוהדי ליברפול הוא שנחייה מחדש את הזיכרונות מהעונה הזו – זו רק ההתחלה, בטח לא שלב הסיכומים" הגמר במדריד היה רק ההקדמה שלנו, בטח לא הפרק האחרון. כשנסענו ברחבי ליברפול עם גביע אירופה ביום ראשון זה היה קסום, והמילים היו קולניות, איזה צעקות היו: 'לא נעצור! הגענו לנקודה הזו בזכות רעב אדיר". קלופ ציין שהוא רואה דמיון בין הרעב של השחקנים שלו לבין אלה של מנצ'סטר יונייטד במשך 27 השנים של אלכס פרגוסון.

דבריו של קלופ הגיעו כהקדמה לספר מיוחד שיושק בחמישי הקרוב, ספר שיסקור את עונת 2018/19. קלופ הוסיף: "השחקנים שלי השנה עשו דברים מדהימים. דיברתי איתם אחד-אחד לאחר הניצחון המדהים על ברצלונה, אבל זה לא מספיק לדבר. מיומנות, אינטיליגנציה, רגש, כושר – יש להם הכל".


"הגמר במדריד היה רק ההתחלה". יורגן קלופ (Gettyimages)

גם למנכ"ל ליברפול, פיטר מור, שהצטרף בפברואר 2017, היה מה להגיד. מור: "אהבנו את הזיכרונות והשתמשנו בהם כדי לעצב אותנו. התשוקה והכישרון של הקבוצה הזו, יחד עם מאמן ברמה העולמית – מעניקים לנו אופטימיות שישקיעו הרבה כסף במועדון הזה. העונה השנייה המלאה שלי הייתה מדהימה. יש כל כך הרבה מה לצפות מהקבוצה הזו בעתיד. אני מקווה שכמו האמירה על האוטובוסים בלונדון – כשאחד מגיע, תמיד יש שניים או שלושה גם מאחוריו. יש לנו את התשתית הנכונה בליברפול".

בשנה הבאה תנסה ליברפול לזכות באליפות אנגליה לראשונה מאז עונת 1989/90. אין ספק שזה האתגר שבעומד בפתח של הקבוצה של יורגן קלופ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי