באנגליה טוענים: ויסאם בן ידר קרוב לחתום במנצ'סטר יונייטד

ויסאם בן ידר
ויסאם בן ידר | Gettyimages

על פי דיווח ב"מירור", השדים האדומים כבר סגרו את הפרטים עם כוכב סביליה - אבל עליהם לשחרר את רומלו לוקאקו לפני שהצרפתי יגיע. החלוץ כבש 30 שערים בעונה שעברה, אך צפוי לעזוב בשל החוד המעובה של קבוצתו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד בדיוק החתימה את ארון ואן-ביסאקה, שהוצג אתמול (שבת) באופן רשמי באולד טראפורד, ומסתמן שהיא בדרך לעוד החתמה יוקרתית: על פי דווחים באנגליה ובספרד, אולה גונאר סולשיאר על סף סיכום עם חלוצה של סביליה ויסאם בן ידר, שהיה מבוקש גם בברצלונה ובפריז סן ז'רמן. הוא עבר עונה מוצלחת במועדון וכבש 30 שערים ב-53 הופעות, וסעיף השחרור שלו עומד על 40 מיליון יורו.

בן ידר, שמשחק בשורות האנדולסים בשלוש השנים האחרונות, מחזיק בחוזה לעוד שנתיים אך לא מתכנן להישאר ונראה שגם בקבוצתו יסכימו לשחררו תמורת הצעה נכבדה. עם הגעתו של מואנס דאבור למועדון בעונה הבאה, וכשאליו על פי דיווחים יצטרף לוק דה יונג, החלוץ הצרפתי – שהזכיר לא מעט כי ברצונו לשחק בפרמייר ליג – כבר עם רגל וחצי בחוץ ועל פי האתר הספרדי "Sport withness" נראה שהשדים האדומים הם האופציה המעשית ביותר.

אלא שבשביל שיונייטד תוכל לאפשר לעצמה לרכוש את בן ידר ואולי בעזרתו לחזור להתמודד בצמרת הליגה האנגלית הסופר-תחרותית, היא תיאלץ קודם להיפרד מחלוץ בכיר אחר שלה: ב"מירור" נכתב שהגעתו של הצרפתי תתאפשר רק אם רומלו לוקאקו יעזוב. עד כה אינטר היא הקבוצה הקרובה ביותר להחתמתו של החלוץ הבלגי, עליו דורשת הנהלת יונייטד 80 מיליון ליש"ט, ובאולד טראפורד משוכנעים שבן ידר יחתום ברגע שלוקאקו יעזוב.

לוקאק. לא יוכל להתחרות עם בן ידר על המקום בהרכב (AFP)
לוקאק. לא יוכל להתחרות עם בן ידר על המקום בהרכב (AFP)

גם אם לוקאקו יישאר הגעתו של חלוץ סביליה עדיין אפשרית, אך הסיכויים קטנים יותר. בעיתון האנגלי הנחשב הוסיפו כי הימצאותו של לוקאקו באולד טראפורד תקשה על בן ידר לקבל דקות, וסביליה תשתמש בעובדה זו במשא ומתן על מנת לשכנע אותו בכל זאת להישאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי