אלבס דחה את ההצעה של סביליה, הררה הצטרף ל-פ.ס.ז'

דני אלבס
דני אלבס | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

לפי "מארקה", מונצ'י שוחח עם המגן שרוצה לשחק באנגליה. יונייטד חתם לחמש שנים בשורות אלופת צרפת: "הגעתי לעיר היפה בעולם". לסטר סיטי שילמה לניוקאסל 30 מיליון ליש"ט על החלוץ הספרדי ושברה שיא מועדון

(גודל טקסט)
רשמי
* אנדרה הררה סיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד, הצטרף בהעברה חופשית לפריס סן ז'רמן וחתם על חוזה לחמש שנים. "זו העיר היפה בעולם", אמר הקשר הנרגש והוסיף: "אני מבטיח לאוהדים שלושה דברים – עבודה קשה, מקצוענות ותשוקה".




* לסטר סיטי שברה היום את שיא ההעברות שלה, כשהשלימה את רכישתו של החלוץ איוזה פרז, שחתם לארבע השנים הקרובות. השועלים שילמו לניוקאסל 30 מיליון ליש"ט על הספרדי, שבעונה החולפת כבש 13 שערים במדי ה"מגפייז" ב-41 הופעות.


* השוער דוד אוספינה חתם בנאפולי. הקולומביאני בן ה-31 הושאל בשנה שעברה לקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, שמימשה את אופציית הרכישה בתמורה לארבעה מיליון יורו.



* רודרי הפך היום רשמית לרכש היקר בהיסטוריה של מנצ'סטר סיטי – ראו ידיעה נפרדת.


* ויאריאל השלימה היום את מעברו של ראול אלביול. לפני מספר שבועות פורסם שהבלם הספרדי יעזוב את נאפולי, ומספר כלי תקשורת דיווחו כי יחזור לספרד ויחתום בצוללת הצהובה. היום זה הפך להיות רשמי.




* ראול דה תומאס חתם בבנפיקה בתמורה ל-20 מיליון יורו. אלופת פורטוגל רכשה מריאל מדריד את הספרדי בן ה-24, שבעונה האחרונה שיחק כמושאל בראיו ואייקאנו. החלוץ הצעיר רשם 14 שערים בעונה החולפת בלה ליגה, אך קבוצתו נשרה לליגה השנייה.




שמועות
* לפי "מארקה", דניאל אלבס שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, דחה את הצעתה של סביליה. בדיווח נכתב כי מונצ'י, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שוחח עם אלבס לאחר חצי גמר הקופה אמריקה. במסיבת עיתונאים אמר מונצ'י: "כרגע סביליה לא חלק מהרעיונות של דניאל אלבס", אך לא בטוח שזה הסוף. הקבוצה מאנדלוסיה לא יכולה לשלם לו את הסכומים אליהם התרגל ומעבר לכך המגן הברזילאי רוצה לשחק בליגה האנגלית, הליגה הגדולה היחידה בה מעולם לא שיחק. רק נזכיר שסביליה היא כמובן הקבוצה הראשונה בה שיחק אלבס באירופה, אצלה העביר שש שנים גדולות וזכה בין היתר פעמיים בליגה האירופית.


* לאחר ששברה את שיא ההעברות שלה ברכישתו של טנגי אנדומבלה, קיימת אפשרות לשינוי נוסף בסגל של שלה. לפי דיווח ב"מירור" האנגלי, ראיין ססניון, מגנה השמאלי בן ה-19 של פולהאם עשוי להצטרף לסגל של מאוריסיו פוצ'טינו. העסקה עשויה להגיע ל-25 מיליון ליש"ט. צמד המגנים קיירן טריפייר ודני רוס נמצאים עדיין ברשימת השחקנים שעשויים לעזוב את הסגל של סגנית אלופת אירופה.


 * נאפולי הצטרפה היום למירוץ אחרי מאורו איקרדי. לפי הפרסומים באיטליה, החלוץ קרוב מאוד למעבר ליובנטוס, אך הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הוזכרה היום בתור מתחרה חדשה על החלוץ הארגנטיני.



מאורו איקרדי. מבוקש בארץ המגף (Gettyimages)


* סרחיו רגילון יגיע מחר לסביליה כדי לעבור בבוקר את הבדיקות הרפואיות. המגן השמאלי הצעיר של ריאל מדריד יעבור בהשאלה לקבוצה של מואנס דאבור ללא אופציית רכישה, כך נטען בספרד.


ברהים דיאס, קשרה הצעיר של ריאל מדריד, מבוקש על ידי חטאפה. נשיא המועדון, אנחל טורס, אמר בראיון: "אנחנו נפנה לריאל מדריד כדי לקבל אותו בהשאלה. הוא שחקן מעניין".


* סמיר נאסרי בדרך ליעד מפתיע. שחקן הכנף הצרפתי נמצא כרגע ללא קבוצה, לאחר שווסטהאם בחרה לשחרר אותו. לפי הפרסומים, לה האבר מהליגה השנייה בצרפת בעוניינת לצרף מיידית את השחקן בן ה-32, שמחזיק בכמה הצעות גם מהליגה האוסטרלית.


סמיר נאסרי. הפטישים של מנואל פלגריני בחרו לוותר עליו (AFP/GettyImages)
סמיר נאסרי. הפטישים של מנואל פלגריני בחרו לוותר עליו (AFP/GettyImages)


* אחרי שמסימיליאנו אלגרי עזב ומאורציו סארי מונה למאמנה של יובנטוס, ה"גאזטה" באיטליה מפרסם היום את רשימת השחקנים שעשויים לעשות גם הם את הדרך החוצה מטורינו: סמי חדירה, מריו מנדז'וקיץ' ובלז מטווידי.


* דני סבאיוס, שעתידו בריאל מדריד כרגע לא נראה ברור לעין, משך הרבה תשומת לב כשהיה מהשחקנים המצטיינים בסגל של נבחרת ספרד עד גיל 21, שזכתה באליפות אירופה לפני מספר ימים. לפי פרסומים בתקשורת הספרדית, טוטנהאם הצטרפה לליברפול במירוץ להחתמתו של הספרדי, לאחר בקשה אישית של פוצ'טינו. סבאיוס מושך גם את תשומת ליבה גם של ריאל בטיס, אותה עזב לפני המעבר לבלאנקוס.


דני סבאיוס. מהמצטיינים בסגל של ה
דני סבאיוס. מהמצטיינים בסגל של ה"לה רוחיטה" באליפות אירופה (Alessandro Sabattini/Getty Images)


* סלטה ויגו מעוניינת בשחקן נוסף שהיה שייך לברצלונה. אחרי שהצליחו להחתים את דניס סוארס, ב"מונדו דפורטיבו" מפרסמים שהקבוצה מחבל גליסיה תנסה לצרף לשורותיה גם אלייש וידאל, ששיחק בסביליה בעונה החולפת והיה בבארסה בין השנים 2015-18.


* לפי הדיווחים, מנצ'סטר סיטי היא כבר לא הקבוצה המובילה במירוץ אחר ז'ואאו קאנסלו. בשעות האחרונות באיירן מינכן הצליחה להפוך למועמדת הבכירה שתזכה בשירותיו של המגן הפורטוגלי בן ה-25, שעבר ליובנטוס לפני כשנה תמורת 40 מיליון אירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי