אובמיאנג: "אני ולקאזט זו הייתה אהבה ממבט ראשון"

אלכסנדר לקאזט, פייר אמריק אובמיאנג
אלכסנדר לקאזט, פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

צמד החלוצים של ארסנל שכבשו 50 שערים בעונה שעברה, דיברו על שיתוף הפעולה המוצלח שלהם בראיון למגזין "Four Four Two". הצרפתי אמר: "אמרו לי שהגעת כדי לקחת את המקום שלי, אך ידעתי שנשחק יחד"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
אוהדי ארסנל לא ממש אופטימיים לקראת העונה שבפתח. עונת הבכורה של המאמן אונאי אמרי הסתיימה באכזבה לאחר הפסד לצ'לסי בגמר הליגה האירופית וכישלון בהשגת הכרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה, מה שמקשה עליה להתחזק. אולם, אוהדי התותחנים יכולים להיות מרוצים לפחות מעמדה אחת: חוד ההתקפה. פייר אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט הציגו שיתוף פעולה נפלא.


צמד החלצים הם שחקני הרכש היקרים בהיסטוריה של ארסנל, כבשו יחד לא פחות מ-50 שערים בכל המסגרות (31 שערים כבש החלון מגאבון, 19 נוספים הוסיף הצרפתי), ובראיון למגזין האנגלי "Four Four Two" דיברו על התיאום העיוור שלהם. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון", סיפר אובמיאנג. "ביום שהגעתי לקבוצה, לקאזט אמר: 'אני מקווה שנשחק ביחד' ואמרתי לו: "גם אני". בחודשי סיום העונה מצא המאמן הספרדי את הנוסחה לשלב את שניהם יחד.


לקאזט אמר: "ידענו ליצור חוד חזק, לעזור אחד לשני לכבוש שערים. הפרגון בינינו גדול מאוד. חיכיתי הרבה זמן לשיתוף פעולה עם שחקן כזה. בהתחלה אנשים אמרו לי – 'היי, הוא עלול לקחת את המקום שלך' אבל ידעתי שאנחנו נשחק יחד".


אובמיאנג שכזכור הצטרף לארסנל בחלון ההעברות בחורף 2018, מחזיק ברקורד נפלא של 41 שערים ב-65 משחקים. הוא סיים כמלך שערי הליגה האנגלית העונה עם 22 כיבושים, בצוותא עם שחקני ליברפול, מוחמד סלאח וסאדיו מאנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי