סולשיאר: "סוכנים תמיד מדברים, אבל אין הצעות על פוגבה"

פוגבה
פוגבה | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד מנסה לשדר עסקים כרגיל ממחנה האימונים באוסטרליה, למרות רצונו של הקשר לעזוב: "נשארו לו עוד כמה שנים בחוזה. הוא מקצוען שתמיד עושה את הכי טוב שהוא יכול"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד יצאה לאוסטרליה בתחילת השבוע למחנה אימונים ראשון לקראת עונת 2019/20, אבל גם העובדה שהיא נמצאת ביבשת אחרת, הרחק מהממלכה, לא מסייעת לה כדי לשמור על השקט. פול פוגבה אמנם התייצב לאימונים כרגיל חרף רצונו לעזוב, אבל מדובר בסאגה שצפויה בקרוב שוב לתפוס את כל הכותרות ברחבי העולם.

סוכנו של אלוף העולם, מינו ראיולה, טען לאחר יציאת השדים האדומים למחנה כי השחקן מחויב ומתנהג למופת, על אף העובדה שהוא רוצה לעזוב ושהוא מאמין שבימים הקרובים יימצא הפתרון שיספק את כל הצדדים, אולם בתקשורת האנגלית, לעומת זאת, נכתב כי המנג'ר אולה גונאר סולשיאר זועם על ההתנהלות ולא מוכן לאבד את אחד משחקניו המשמעותיים ביותר, אם לא המשמעותי שבהם.

הבוקר (רביעי) דיבר סולשיאר עם התקשורת והתייחס לסיטואציה עם פוגבה: "אני בקשר עם פול, שוחחתי איתו וגם עם רום (רומלו לוקאקו). עד כמה שאני יודע, אין לנו הצעות עבורם. אנחנו מנצ'סטר יונייטד, אין לנו צורך או רצון למכור שחקנים".

בתקשורת האיטלקית נכתב כי ביממה הקרובה צפויים נציגי אינטר להגיע רשמית לאנגליה כדי לפתוח במו"מ על צירוף החלוץ הבלגי, ראיולה בוודאי עובד מסביב לשעון כדי למצוא את המתווה שיאפשר לפוגבה לעבור לריאל מדריד ארו בחזרה ליובנטוס, אבל סולשיאר הבהיר: "פול מעולם לא שם את עצמו מחוץ לקבוצה, תמיד עשה את הכי טוב שהוא יכול ואין לי מה לומר מעבר לכך. הוא מקצוען שנשארו לו עוד כמה שנים בחוזה, הוא מעולם לא היווה בעיה עבורי והוא גם פנטסטי באימונים האחרונים. סוכנים תמיד מדברים וכל מה שאני יכול לומר זה שאין הצעות על השחקנים שלנו".


לוקאקו ופוגבה. אין עליהם הצעות, בינתיים (AFP)

סולשיאר גם אישר שהקבוצה צפויה להתחזק בקרוב: "אנחנו עדיין בשוק ומחפשים לעסקות עסקאות. אנחנו סבלניים, אנחנו מנצ'סטר יונייטד כך שאין לנו צורך למכור שחקנים ואנחנו גם לא רוצים להיכנס להרפתקאות. אנחנו צריכים את השחקנים הנכונים במחיר הנכון". המנג'ר גם אישר שמתנהל מו"מ עם דויד דה חאה להארכת חוזהו והוסיף שפציעתו של אלכסיס סאנצ'ס במדי צ'ילה בקופה אמריקה אינה חמורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי