דני אלבס עשוי לעבור לסיטי, ווסטהאם מכוונת להיגוואין

דני אלבס
דני אלבס | Pedro Vilela/Getty Images

מנצ'סטר סיטי יכולה להפוך בקרוב לקבוצתו החדשה של המגן הברזילאי. החלוץ הארגנטיני עשוי לחזור בקרוב ללונדון, אחרי תקופת השאלה לא מוצלחת אצל צ'לסי. וגם: דייגו קוסטה מתקרב לחזרה לפרמיירליג

(גודל טקסט)
רשמי
* אסטון וילה רכשה היום (חמישי) בלם חדש. אזרי קונסה  בן ה-21 חתם באופן רשמי אצל העולה החדשה לפרמיירליג, שהפעילה את סעיף השחרור שלו, ושילמה לברנטפורד 12 מיליון ליש"ט על הכישרון הצעיר.




* איבן מרקאנו חזר היום באופן רשמי לפורטו. הבלם הספרדי עזב את הפורטוגלים לרומא לפני כשנה בדיוק, אך לא הצליח לבסס את מקומו בבירת איטליה. הג'אלורוסי קיבלו עבור מכירתו כשלושה מיליון יורו, והשחקן חתם בפורטו עד 2023.




שמועות
* מנצ'סטר סיטי מעוניינת לצרף את דני אלבס. לפי פירסום ב"מירור" האנגלי, המגן הברזילאי היה בעבר ברשימת ההעברות של אלופת אנגליה, ולאחר היכולת שהציג בקופה אמריקה, שמו חזר לרשימה. המגן בן ה-36, שכרגע שחקן חופשי, יחזור לאירופה בימים הקרובים כדי לשמוע הצעות ממספר מועדונים, ועשוי בסופו של דבר לחבור שוב לפפ גווארדיולה, שלפני 10 שנים רכש אותו מסביליה לברצלונה. 


* במשך מספר שבועות שמו של לורן קוסיילני נקשר למעבר אפשרי לליון, בורדו או ראן. היום ארסנל הוציאה רשמית לגבי שהשחקן, שסירב לטוס עם קבוצתו למחנה האימונים – ראו ידיעה נפרדת.




* ווסטהאם מעוניינת לשאול את גונסאלו היגוואין מיובנטוס. לפי כלי התקשורת באנגליה, הפטישים יצרו קשר עם הגברת הזקנה וביקשו לצרף לשורותיהם את החלוץ הארגנטיני בהשאלה לעונה אחת. אלופת איטליה מצידה מעוניינת למכור את השחקן ודורשת סכום כ-40 מיליון יורו.


* סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' נמצא שוב על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. רשת "סקיי" באגליה דיווחה היום שהקשר הסרבי חזר להיות מטרה עיקרית של השדים האדומים, שמוכנים להציע ללאציו 72 מיליון ליש"ט. קלאודיו לוטיטו, נשיאה של הקבוצה מרומא מהצד השני דורש 90 מיליון ליש"ט על השחקן בן ה-24, ולא נראה כי יסכים לפחות מכך.


מילינקוביץ' סאביץ'. סולשיאר רוצה אותו מאוד בסגל לעונה הקרובה (AFP/GettyImages)
מילינקוביץ' סאביץ'. סולשיאר רוצה אותו מאוד בסגל לעונה הקרובה (AFP/GettyImages)


* מלבד היגוואין, קיימים דיווחים נוספים שמצביעים על מחליף אפשרי למרקו ארנאוטוביץ' בחוד של הפטישים. סבסטיאן האלר, חלוצה הצרפתי של פרנקפורט, עשוי להצטרף בקרוב לסגל של מנואל פלגריני, תמורת 36 מיליון ליש"ט. בעונה החולפת, החלוץ בן ה-25 רשם 20 שערים ובישל 12 נוספים, ב-41 הופעות.


דייגו קוסטה עשוי לעבור לאברטון. חלוצה של אתלטיקו מדריד מעוניין לעזוב את הקבוצה מבירת ספרד, שהחתימה הקיץ את אלברו מוראטה וז'ואאו פליקס, מה שדחף עוד יותר את קוסטה לעזוב. לפי הדיווחים, אברטון עשויה להיות בקרוב קבוצתו החדשה. בשנת 2017 קוסטה היה קרוב לחתימה בגודיסון פארק, אחרי שעזב את צ'לסי. לאחרונה הוא גם הוזכר כמועמד מוביל לוולבס.


דייגו קוסטה. החלוץ עשוי לחזור לפרמיירליג בקיץ הקרוב (GettyImages)
דייגו קוסטה. החלוץ עשוי לחזור לפרמיירליג בקיץ הקרוב (GettyImages)


* מנצ'סטר יונייטד נמצאת עדיין במירוץ להחתימו של הארי מגוואייר, אך במקביל עובדת על אפשרות שנייה. אם לא יצליחו לשים את היד על בלמה של לסטר, השדים האדומים סימנו את ניקולה מילנקוביץ', בלמה הסרבי בן ה-21 של פיורטינה, עליו מוכנים לשלם לאיטלקים 45 מיליון יורו.


* בנוסף לדייגו קוסטה, אברטון עשויה לשבור את שיא העברות שלה בקרוב. בתקשורת האנגלית פורסם שניקולא פפה, חלוצה של ליל בעונה החולפת, מחוזר על ידי הטופיז. לפני מספר שבועות פורסם שליברפול מעוניינת בחלוץ מחוף השנהב, אך הדיווחים היום מצביעים על כך שהיריבה העירונית מוכנה להציע על השחקן 59 מיליון ליש"ט, ובכך לשבור את שיא העברות האישי שלה, שנקבע לפני כשנתיים כששולמו 45 מיליון ליש"ט על גילפי סיגורדסון.


* אתלטיקו מדריד מגבירה את מאמציה לצרף את קיירן טריפייר. לפי עיתון ה"סאן", הקולצ'ונרוס עדיין מחפשים את מחליפו של חואנפראן לצד הימני בחוליית ההגנה, ומגנה של סגנית אלופת אירופה סומן על ידי דייגו סימאונה. האנגלי זוכה להתעניינות גם מצידה של יובנטוס בשבועות האחרונים, בעקבות עזיבתו הצפויה של ז'ואאו קאנסלו.


קיירן טריפייר. זוכה להתעניינות רבה מצידו של דייגו סימאונה (Shaun Botterill/GettyImages)
קיירן טריפייר. זוכה להתעניינות רבה מצידו של דייגו סימאונה (Shaun Botterill/GettyImages)


* ארסנל עדיין לא אמרה נואש בניסיון לצרף את ווילפריד זאהה. לפי הפרסומים האחרונים, קריסטל פאלאס דחתה לפני מספר ימים הצעה מהתותחנים בגובה 40 מיליון ליש"ט על השחקן. הקבוצה של אונאי אמרי הציעה לפאלאס הצעה מחודשת, הכוללת בתוכה שלושה שחקנים: קאלום צ'יימברס, מוחמד אלנני וקארל ג'נקינסון.


* סאם אלרדייס סירב להצעת ניוקאסל ולא יחזור לסנט. ג'יימס פארק. לפי פירסומים באנגליה, המגפייז הציעו למנג'ר הותיק לחזור למועדון אותו אימן בעונת 2007-08, אך המאמן בן ה-64 סירב. תפקידו האחרון של "ביג סאם" היה לפני יותר משנה, כשאימן את אברטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי