צפו בתקציר: צמד למילנר ב-1:3 של ליברפול על ברדפורד סיטי

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | John Powell / Contributor

אחרי ה-0:6 על טרנמיר רוברס, אלופת אירופה הסתפקה בחצי מהכמות בחוץ נגד היריבה מהליגה השלישית. הקשר כבש פעמיים (14, 16 פנדל), ברוסטר הוסיף (41) ודוייל צימק מהנקודה (80). כעת בספורט2: אינטר - לוגאנו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:6 על טרנמיר רוברס במשחק ההכנה הראשון של אלופת אירופה, ליברפול המשיכה הערב (ראשון) לצבור ביטחון עצמי לקראת פתיחת עונת 2019/20 כשניצחה 1:3 בחוץ את ברדפורד סיטי מהליגה השלישית באנגליה.


יורגן קלופ עלה ב-11 ללא מרבית הכוכבים הגדולים שזכו למנוחה בעקבות טורנירי הנבחרות השונים, אולם העניק את הקרדיט לשמות כמו דיאן לוברן, נתניאל קליין, אדם ללאנה, ג'יימס מילנר ואלכס אוקסלייד צ'מברליין – שעשו את העבודה בצורה טובה במחצית הראשונה.


אלופת אירופה החלה את המשחק בהתלהבות ומילנר הפציץ צמד מהיר (14, 16 פנדל) שהעניק יתרון כפול. רגע לפני הירידה להפסקה היה זה ריאן ברוסטר (41) הצעיר, שהבקיע גם במשחק נגד טרנמיר, שקבע 0:3 קליל לליברפול, שביצעה לא פחות מעשרה חילופים בפתיחת המחצית השנייה.


שרשרת החילופים עשתה את שלה והתוצאה נשמרה עד הדקה ה-80, אולם אז ברדפורד קיבלה בעיטת עונשין מ-11 מטר אותה שלח אוון דוייל לרשת וצימק ל-3:1. דקה חלפה וקלופ, שרצה לבחון את כל מי שרק עומד לרשותו, החליף גם את השוער סימון מיניולה ובכך כאמור העניק דקות משחק ל-22 שחקנים. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי