פוצ'טינו: "אריקסן מעורר הרבה עניין, מקווה שבסוף הוא יישאר"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Gettyimages

יותר מחודש חלף מאז הכריז הקשר על רצונו לעזוב את טוטנהאם, אולם נכון לרגע אין התקדמות בנושא. מאמנו החמיא: "שחקן נפלא - אחד הכישרונות הגדולים ביותר בכדורגל העולמי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

יותר מחודש חלף מאז הצהיר כריסטיאן אריקסן על רצונו לעזוב את טוטנהאם, אולם נכון לרגע זה (שלישי) אין התפתחות בנוגע לעתידו של כוכב נבחרת דנמרק, שהוזכר לא אחת כמועמד להצטרף לריאל מדריד ולמנצ'סטר יונייטד.

"אני מקווה שהוא יישאר", הכריז מאוריציו פוצ'טינו, מאמנו של אריקסן. "אני חושב שהוא שחקן נפלא – אחד הכישרונות הגדולים ביותר בכדורגל העולמי. לאחר חמש שאנו עובדים ביחד, אני יכול לומר שאני בטוח במאה אחוז בכדורגל שהוא מציג ורוצה שהוא ימשיך איתנו".

למרות רצונותיו, פוצ'טינו מודע לכך שקיימת אפשרות שבסופו של דבר אריקסן יעזוב. "באופן טבעי, שחקן כמוהו מעורר הרבה עניין. כמו שאמרתי, אני מקווה שהוא יישאר בטוטנהאם, אבל אני לא באמת לא יודע לומר לכם מה עומד לקרות".

אריקסן, לו חוזה לעונה נוספת, נרכש על ידי טוטנהאם אי שם ב-2013 מאייאקס והיה שותף מרכזי לכך שהקבוצה הפכה לחברה קבועה בטופ4 של הפרמיירליג בשנים האחרונות ואשתקד אף העפילה לגמר ליגת האלופות, בו היא נוצחה על ידי ליברפול.


יקבל את מבוקשו? מאוריסיו פוצ'טינו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי