מנצ'סטר סיטי פותחת עונה, גווארדיולה לא פוחד משאננות

פפ גוארדיולה
פפ גוארדיולה | AFP

לקראת משחק ההכנה הראשון של התכולים נגד ווסטהאם (רביעי ב-15:25, שידור ישיר בספורט1), המאמן לא דואג שהצלחת העונה הקודמת תגרום לזחיחות אצל שחקניו: "הם חבר'ה חכמים, לא צריך להגיד להם לשחק טוב"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
ההכנות של מנצ'סטר סיטי לעונה הקרובה ייצאו לדרך מחר (רביעי ב-15:25, ספורט1), כשהתכולים יפגשו את ווסטהאם במשחק שייערך בשנחאי, סין. הסיטיזנס מגיעים אחרי קמפיין אדיר בעונה החולפת, שבה הניפו טרבל מקומי שכלל אליפות שנייה ברציפות, עם מאזן מצטבר של 198 נקודות בליגה בשתי עונות. בנוסף, הם הביסו את ווטפורד 0:6 בגמר הגביע האנגלי וזכו בגביע הליגה עם ניצחון על צ'לסי בדו קרב פנדלים, בחודש פברואר.


אבל למרות ההצלחה המתמשכת של המועדון, המאמן פפ גווארדיולה מסרב להציב מטרות לעונה הקרובה, בטענה שמבחינתו ומבחינת הקבוצה עסקים כרגיל: "נתכונן כמו שעשינו בשלוש השנים האחרונות, צעד-צעד, תוך כדי ניתוח החולשות שלנו במטרה להתקדם", אמר הקטלוני, "אין סודות, לקראת סיום העונה נדע מה הרמה שלנו והאם אנחנו מסוגלים להתחרות על תארים".


גווארדיולה הזהיר גם את כל מי שעשוי לחשוב שהקבוצה שלו מגיעה שאננה לעונה החדשה: "הם חבר'ה חכמים. הם יודעים שהם חלק מסגל נהדר ואין צורך לומר להם שהם צריכים לשחק טוב כדי לקבל הזדמנות בכל משחק. בעשרת הימים האחרונים הם התאמנו בצורה יוצאת דופן, כך שאנחנו בדרך הנכונה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי