ביונייטד מתמוגגים מגרינווד. סולשיאר: "יעשה דברים גדולים"

מייסון גרינווד
מייסון גרינווד | Paul Kane/Getty Images

האנגלי בן ה-17 הצית את הדמיון של אוהדי השדים האדומים לאחר שכבש ב-0:4 נגד לידס. מאמנו אמר: הוא ילד כשרוני, יכול להיות שהוא אפילו יפתח נגד צ'לסי במחזור הפתיחה"

(גודל טקסט)
הרשת גועשת. מייסון גרינווד, ילד הפלא החדש של מנצ'סטר יונייטד כבש היום (רביעי) במשחק ההכנה נגד לידס ונתן לאוהדים תקווה לקראת העונה החדשה. גרינווד בן ה-17 ערך את הופעת הבכורה שלו במדי השדים האדומים במשחק שהיה אולי הגדול ביותר של הקבוצה בעונה האחרונה: גומלין שמינית גמר ליגת האלופות, שבו יונייטד ביצעה קאמבק מרשים בפארק דה פראנס נגד פ.ס.ז', אך מעבר לאותו משחק, ברזומה שלו שלוש הופעות בלבד בפרמיירליג.


לאחר השער במשחק היום, מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר רמז לכך שהחלוץ עשוי לקבל קרדיט נרחב יותר בעונה הקרובה: "הוא ילד כשרוני. אני לא אופתע אם הוא יעשה דברים גדולים העונה. יכול להיות שהוא אפילו יפתח נגד צ'לסי במחזור הפתיחה". האמירה של מאמן האדומים הספיקה לאוהדים כדי להתחיל לפנטז על עונה גדולה מצד החלוץ, שיוכל לעבות את החוליה ההתקפית, על רקע העזיבה הצפויה של רומלו לוקאקו.


"אני מאוד מרוצה מהגול שהוא כבש, זה הסיר משקל מעל הכתפיים שלו. עם הניידות וחוכמת המשחק שלו, הוא הולך להיות שחקן טוב מאוד. הוא יכול לשחק בכל העמדות בחולייה הקדמית".









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי