בייל קיבל הצעת ענק מבייג'ין הסינית, פקיר נחת לבדיקות בבטיס

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הוולשי עשוי לעבור לליגה של ערן זהבי ולהרוויח מעל 100 אלף ליש"ט ליום אחד בלבד. הקשר הצרפתי נחת בסביליה וצםוי להפוך לרכש הנוצץ של האנדלוסים. וגם: כמה כסף מנצ'סטר יונייטד הוסיפה כדי לרכוש את מגווייר

(גודל טקסט)
רשמי
* בורוסיה מנשנגלדבאך התחזקה היום בשחקן מעניין. הקבוצה הגרמנית הודיעה על החתמתו של מרכוס תוראם, שחקנה של גנגאן בעונה החולפת ובנו של אגדת העבר ליליאן תוראם. החלוץ בן ה-21 היה אחת מהדמויות הבולטות בסגל של קבוצתו, שירדה לליגה השנייה והפסידה בפנדלים בגמר גביע הליגה. לזכותו נרשמו 13 שערים ב-38 משחקים.




* פרנק למפארד וצ'לסי ממשיכים במדיניות השאלת השחקנים, למרות איסור ההעברות שמונע מהם להתחזק. היום פורסם שאית'ן אמפדו הוולשי הושאל לעונה הקרובה לבונדסליגה הגרמנית, בה ישחק במדי לייפציג.




שמועות
* טרייד השנה בכדורגל? דיווח: ריאל מדריד הציעה לפריז סן ז'רמן את גארת' בייל+90 מיליון יורו עבור ניימאר – ראו ידיעה נפרדת.


*  נשארים בגזרתו של בייל. בכל כלי התקשורת בספרד דיווחו שהוולשי מחזיק בהצעה מהליגה הסינית, שעשויה להפוך אותו לשחקן המרוויח בעולם. לפי פרטי העסקה, בייג'ין גואן מציעה לקיצוני משכורת של 131 אלף ליש"ט ליום, שעשויים להפוך למיליון ליש"ט לשבוע אחד בלבד. 


נביל פקיר נחת בשעות האחרונות בדרום ספרד, על מנת לעבור בדיקות רפואיות בריאל בטיס ולחתום באופן רשמי בקבוצה מהעיר סביליה.




* ג'יימס מילנר מודאג מעתידו בליברפול. הקשר בן ה-33 שמסיים את חוזהו בעונה הבאה, סיפר לכלי התקשורת שכרגע חידוש חוזהו תקוע: "בשנה שעברה דיברנו עם המועדון והם אמרו לנו 'לא כרגע'. לא שמענו מהם מאז. כל מה שאני יכול לעשות זה להתרכז בכדורגל ולעשות את הטוב ביותר שלי. כמובן שכולם צונחים עם הגיל אבל לדעתי יש שלושה פרמטרים חשובים – זמינות, כושר ורמת ביצוע. אני מקווה שאני מספיק טוב בכל השלושה". בשנה שעברה שותף הקשר האנגלי ב-45 משחקים בהם כבש שבעה שערים.


* האם סאגת הארי מאגווייר בדרך לסיום? לפי "אינדיפנדנט", מנצ'סטר יונייטד צפויה להחתים את השחקן עוד היום (שני). השדים האדומים, שהציעו כבר 80 מיליון ליש"ט, נכנעו לדרישותיהם של השועלים ומוכנים להוסיף עוד 10 מיליון ליש"ט במשתנים. כך או כך הבלם האנגלי צפוי להיות שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה.




* לפי "אס" ריאל מדריד ביקשה מדני סבאיוס לבחור: טוטנהאם או ארסנל. נכתב בדיווח כי הספרדים השתכנעו שלא למכור את הקשר אלא להשאילו לעונה אחת ללא אופציית רכישה, וכעת השחקן צריך להכריע בין שתי הקבוצות בלונדון. סבאיוס בחופשה עד ה-29 ביולי, אך חמישה ימים לפניכן תשחק ריאל מדריד נגד ארסנל במשחק הכנה, כך שהתאריך הזה יכול להיות המפתח.


* אנדרה סילבה עזב את מחנה האימונים של מילאן בבוסטון כשהיעד הוא מונטה קרלו, שם הוא צפוי לסגור רשמית את תנאיו במונאקו. לפי "גאזטה דלה ספורט", הקבוצה הצרפתית צפויה לשלם 30 מיליון יורו עבור החלוץ בעוד הרוסונרי ישתמשו בכסף לחיפוש שחקנים אחרים לחלק הקדמי. בעונה שעברה הושאל החלוץ לסביליה בה כבש 11 שערים ב-40 משחקים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי